Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-11-13 11:13:15 följande:
    Hej Flickor,Tänkte bara informera er alla om att jag kommer bli igångsatt IDAG Var inne på kontroll idag och vi/dom bestämmde att dom sätter igång mig redan idag. Så nu är vi bara hemma och packar lite och äter upp oss inför förlossningen... Förhoppningsvis så skriver jag här för sista gången med Vide i magen.Kram kram alla,från gemellips. skriv inte förmycket nu så jag har en changs att läsa ikapp
    Lycka till, massa KRAMAR!!!
  • Anton2005
    alfas skrev 2007-11-13 09:39:37 följande:
    Vita Rummet bara äääälskar jag att strosa runt!!! Helt underbar affär, med supertrevlig personal, nästan så att man inte kommer därifrån Källemo Gårdshandel har jag missat, vad har dom där *nyfiken*?!
    Mufflon skrev 2007-11-13 09:52:35 följande:
    Trevligt, en till från våra trakter!!  Undrar samma , vad har dom på källemo Gårdshandel?? oxå *nyfiken*
    Nu var det ett tag sen jag var där, men de har hur mycket fina och mysa saker som helst. olika beslag, knoppr, ljuslyktor, hemmagjort saft, karamellstrutar, färska ägg och till ju brukar de såklart ha mycket fina julsaker som passar i lantlig miljö.

Kan verkligen rekomendera en tur dir
  • Anton2005
    juliah skrev 2007-11-13 21:17:20 följande:
    Nu vänder maken, han har suttit på samma ställe sedan halv fyra...får sova borta inatt.Helt galet att det ska bli på det här sättet!
    Men usch och fy att det ska vara såna köer
    jezzzica skrev 2007-11-13 21:41:43 följande:
    hur länkar man från hemnet?? jag har aldrig lyckats med det....har sett ett hus där som jag velat visa er fru puffen: jag vill gärna hälsa på om jag får?sitter här och kikar på desperate och dricker te
    De har precis gjort om hemnet så nu går det att länka :)
  • Anton2005
    jezzzica skrev 2007-11-13 22:55:25 följande:
    Men kolla priset...shit pommes
    He he ja det blir ju inte billigt om man ska bo sådär.

Nu är det dax att säga godnatt här, sov så gott!
  • Anton2005
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-14 09:57:40 följande:
    Kikar in!Är det nån här som har en snygg och SKÖN bäddsoffa från Ikea att tipsa om??Ska dit i måron och köpa en, men av erfarenhet så är de flesta bäddsoffor inte både snygga och sköna att sova i? Ids inte prov sova dom i varuhuset Juliah: Är det därför du har sån fin smak på heminredning då du har finsk påbrå? Många med finska gener här i tråden, så även jag...men dendär laatikkon har jag aldrig smakat!Även fast den står på julbordet år efter år...Så är det när man är kräsen Men jag tror mamma och svärmor gör som Lcroft!
    Vad roligt att du nämner det att det är många med finsk påbrå här för jag har oxå tänkt på det.
    Min farmor är finsk så även jag har finskt påbrå.
Svar på tråden Vita hem del 6