Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Ewis skrev 2007-11-07 10:58:57 följande:
    Ok va bra då vet jag.Vill gärna se bild på din krans igen!Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 10:49:46 följande: Sonen sålde julblommor förra året för hans hockeylag så jag köpte en krans av honom med en urful rödplastrosset på.Tog bort rosseten och klistrade fast torkade apelsinskivor, stjärnanis och kanelstänger + att jag gjorde en stor härlig rosett.Blev jätte fint om jag själv får säga
    Vassego:

Almin: Det är inte alls svårt! Jag tovar och mitt allra första försök blev riktigt bra .
    Du får bildbevis .
  • Det ljuva livet

Almin: Det är inte alls svårt att göra en egen hjärtform. Gör en cirkel av ståltråd och den böjer du till den som du vill ha den.

Gemelli: Var du öppen något? I så fall kan du åka till bb och "fejka" att förlossningen startat, är du öppen så kan de ta hål på hinnorna och få igång förlossningen.

• Det ljuva livet

Sylt: Superfina! Tandborsten bra måste jag ha!!

*hämnas genom att bomba sylt med stökiga bilder på barn i magsjukekarantän*

Trodde att man ska ta det lugnt när man är sjuka, men icke..

• Det ljuva livet
    almlin skrev 2007-11-07 11:28:05 följande:
    supermamman,Tovar man runt ståltråden?
    Aha! Jag trodde att du menade kransen.. När jag tovar hjärtan gör jag hjärtformen större än vad den ska vara och jobbar med nålen så den blir mindre och kompaktare..

*nu tvättar sönerna gosedjur i handfatet*
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-07 11:37:13 följande:
    Dagens inköp, bland en massa annat.Ett lexingtonhjärta till jul 26 cm stort. Älskar det!
    Superfint!

Almin: Jag har alltid fullt upp . Fast det är nästan lugnare när de har varit på dagis och i skolan. De brukar ha lekt av sig där.. Njut av din lediga dag .

Syltan. Du verkar ju ha det så lungt och tråkigt ! Vill du låna mina kids för att puiffa till det lite..
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-07 11:41:44 följande:
    Ett litet sybord till alla mina sytillbehör! Lite shabby...
    Jättefint! Bor det i arbetsrummet?
Svar på tråden Vita hem del 6