Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Så spännande Gemelli Jag blir alldeles nostalgisk och otroligt sugen på ett fjärde barn när jag tänker på det fantastiska som du snart ska gå igenom.

• Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-07 13:38:22 följande:
    Hihihi ni är ju för gulliga. Nu har jag ringt min man i alla fall Tur att jag har er
    Blev han nervös?
  • Det ljuva livet

Kajsa: Vi har någon förening som läggar lappar i brevlådan och sen kommer de och hämtar kläder, skor och leksaker. Hur smidigt som helst! Bara att ställa ut det utanför dörren .

• Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-07 13:42:27 följande:
    Men vad tyckte ni om fåtöljen, var den ingen vidare?
    Tror du vi bryr oss om fotöljer när du ska föda barn ? (Jättefin var den.)
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-07 13:48:47 följande:
    Jaaa det blir ju värsta såpan om mig i den här tråden MM,Ska föda på SÖS!
    Nej! Det var inte så jag menade . Mer att vi är lika flitiga som vanligt .

Om rör dig så skyndar du på värkararbetet ..
  • Det ljuva livet
    LCroft skrev 2007-11-07 13:50:11 följande:
    gemelli: Jag hinner inte titta på fotöljer jag har fullt upp med att sympatiföda VSM: Du ska inte säga att du blir sugen på en fjärde! Jag som gått och försökt känna efter vad mina äggstockar säger de senaste dagarna
    Jag med! Just nu säger mina dumma äggstockar att de absolut vill komma till nytta igen. *hoppas på att det går över* Maken kommer att bli helt tokig om jag kommer dragande med att jag vill ha ett barn till .
  • Det ljuva livet
    nublu skrev 2007-11-07 13:52:03 följande:
    Jag har sagt att jag inte ska ha fler nu. Fast vid tanken på en liten tjej börjar mina äggstockar tissla och tassla. Men jag slår dövörat till, det räcker med två!
    Precis, det är det där med en tjej som spökar här med. tydligen är det bara 11% chans att man får 4 söner. *antagligen hör jag till de 11)
  • Det ljuva livet
    Lynn84 skrev 2007-11-07 13:52:56 följande:
    Hå hå!Här sitter jag och läser VSM förlossningsberättelse med en tallrik strips och creme fraich som dipp! *myyyycket nyttigt för en gravid*Nu ska jag ge mig på Lillafruluva och hennes förlossning!
    Jag läste den jag med och blev alldeles nostalgisk. Mumsa på du !
Svar på tråden Vita hem del 6