Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 05:44:28 följande:
    Uppe med tuppen och känner mig ensammast i hela världen. Lillasyster och hennes familj lyfter om 48 minuter. Med största sannolikhet kommer jag inte att träffa dem förrens maj 2009.Hinner läsa ikapp lite och har sett mimmas fina kuddar, Juliahs taklapor och fått ett otroligt Barometerbehov.
    Usch vad tråkigt.. Lider verkligen med dig!
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 06:30:29 följande:
    Tack söta Karamellen!Det roliga är att man alltid stör sig på att ha gäster precis innan de ska hem. De senaste två dagarna har jag tyckt att det har varit superjobbigt och inte kunnat bärga mig att få huset för mig själv.. Nu känns det rätt tomt!Nya projekt blir faktiskt att ta tag i min träning och vikt. Har aldrig varit så tjock som jag är nu, och depprimerande nog vägde jag tolv kilo mindre som nyförlöst
    Hrm, här är en till som aldrig vägt så mycket som jag gjort tidigare. Men 2008 blir det andra bullar - eller hur jag nu ska uttrycka mig Skrattande *hoppar in i vikttråden*
    Daggdroppen skrev 2007-12-27 14:32:18 följande:
    Nu är vår hatthylla äntligen uppe i groventrén. Så där blev det:
    vad snyggt!
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2007-12-27 19:48:40 följande:
    God kväll! Hoppas att alla har det bra, det verkar som de flesta har börjat friskna till nu..? Jag ligger lågt med inredningen nu, väntar tills nästa vecka då jag får lov att slänga ut granen.
    Likadant här, gör inte ett smack innan jag städar ut julen i början av nästa vecka..
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2007-12-27 19:59:03 följande:
    Det har varit dåligt med skåp - du verkar ju ha prioriterat helt fel genom att tillbringa mer tid med din syster än här... Men jag visar en av mina kärlekar i bloggen idag - välkommen!!njutensmula.blogspot.com/
    åå vad fint!
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2007-12-27 20:43:20 följande:
    VSM- det låter som en plan ... ringde på det här skåpet för fem minuter sen, sålt! www.blocket.se/vi/14291177.htm heller inte in till Gemelli...
    kanonfint, synd! man tycker ju att de kan uppdatera annonsen eller ta bort den när de sålt sakerna..
  • MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2007-12-27 20:52:25 följande:
    Tack!
    *fniss* ja, det är ju ett bra sätt att effela - springa mellan disken i köket och FL fram och tillbaka, alltid tar det väl några gram Skrattande
  • MiaMariah

Kajsa - underbara dynor, sånt skulle jag aldrig klara av!

Feffie - underbart, både skåp och sovrum!

juliah - vad vacker korgen blev!

Daggdroppen skrev 2007-12-28 17:25:29 följande:
    Julia: Hur ser den berömda pianopallen riktigt ut? Har du bild? Hörni, vad är er "GODASTE BJUDAHEM GÄSTER KAKA" Min moster och familj kommer hit imorgon och jag vill ha något nytt att bjuda på. Så ös på med recept!!!! (Och så försöker ni förlåta mig för att jag är onyttig )
    Fluffig frusen polkagrispaj är underbar, recept finns i min blogg
    hemochlycka.blogspot.com/2007/11/beskgod-mat-efterrtt.html
    Jezzika skrev 2007-12-28 17:33:41 följande:
    Phuu, nu har jag torkat av alla golv i huset. För hand, liggandes på knä! Visst kan det vara fint med öppen planlösning men fy vad svårt att hålla golvet snyggt. Stoora ytor med mkt ljusinsläpp där allt syns. Och lamninatgolv dessutom. Ska ju bara torkas av med lätt fuktad trasa. Och hur mkt dammråttor kan möjligen produceras på ett dygn? Eller är det samma råttor som leker tjuv och polis med min dammsugare? Jaja, nu är det gjort. (VILL ha trägolv jag med!)Förresten: Någon som har ÅRSTID bordslampa? Tänkte slå till på två stycken nästa gång vi tar vägarna förbi IKEA.
    Jepp, vi har Årstid bordslampa i sovrummet på nattduksborden men jag vill ha  bättre läsbelysning så funderar på att sälja dem..

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpbqlrei_thumb.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
    Peak skrev 2007-12-28 18:42:08 följande:
    Sådär hemma från Vingåker, till er som undrade över mattorna - de kostar 299 kr/m där och de finns i olika längder, lite udda mått och det är ju 2:a sortering, jag fick en med två ränder som är fel. Grå på det vita. Men nöjd med dagens shopping!Kika in om ni vill se:hemmahoskristin.blogspot.com/Fick min julklapp från julklappsbytet idag - tack JeaJea - JÄTTEFIN! www.familjeliv.se/krypin/peak/galleri.phpNån med plus kanske vill lägga in en stor fin bild!? Och ni andra som var med kan inte ni lägga ut bilder på era klappar?
    Vilken fin julklapp!
Svar på tråden Vita hem del 6