Pindus skrev 2008-01-03 15:18:23 följande:
jag vill också bli inbjuden till era konton o se o inspireras...Jag har SIRI tallrikar från åhlens, rätt dyra, men fina
Mig är det öppet till, välkommen in.
gemelli skrev 2008-01-03 15:24:12 följande:
Ingen som har nått svar på mina frågor? kanske till kvällen då Visar en bild istället på mitt senaste inköp, söööt va
Å vad söt!
Hmm, gillade Kajsas förslag. Har dock inte nåt eget förslag men om det står mellan alt 1 och 2 hade jag valt nr 1. Men om det går med korgar istället för de transparanta.
LinaoMatilda skrev 2008-01-03 16:12:18 följande:
Vi köpte nyligen expedit hyllan. Så har vi korgar i men även hyllor utan korgar. Tycker det fungerar bra.
Tack!
LCroft skrev 2008-01-03 16:17:22 följande:
Fluffis underbara tavlor! Mia: Jättefin bild gemelli: Så söt! Mer?Välkommen alla nya Och ja! De flesta av oss har bloggar och visar mer av våra hem i bloggarna än i våra krypin, titta in i bloggtråden och inspireras Sov 10 välbehövliga minuter på soffan, så skönt, äntligen känns det lite bättre. Inte så kul att känna sig som en zombie, men någon matta orkade jag inte fundera på idag, ska se om jag kommer mig för imorgon. Fattar inte att jag glömde kolla matta igår??? Fast å andra sidan brydde jag mig inte ens i att jag hade beställt soffa heller, mannen var chockad
Tack!
www.hvitavillan.se/
Hon har haft i butiken vet jag. Jag har nämligen besökt butiken irl. Dock röd med vitt kors men hon kan säkert ta in den med rött kors om du föredrar den - om det är Brukas du tänker på? Ser den inte på nätet men maila och fråga!
Daggdroppen skrev 2008-01-03 18:11:13 följande:
Oj! En matta som ska kemtvättas skulle vi aldrig kunna ha Appropå tidningar. Såg idag i butiken att senaste D&T hade kommit. Och IGEN finns den i butik före jag får den i brevlådan... När har ni fått er????
Sånt händer mig med jämna mellanrum. Denna gång fick jag den konstigt nog innan butiken..
Beatrize74 skrev 2008-01-03 22:55:28 följande:
Lovade ju slänga in lite bilder på dotterns "Ilon Wikland"rum.Kastar in en sömnig bild på dotterns sänghörna (ni vet det den hörna jag visade som såg ut som en kartong.) Här är en glimt av rummet, håller på att lägga in de andra bilderna jag tagit idag också.
Åå vad fin, guud vad underbart!