Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Jag skäms otroligt men jag är tillbaka.. Igen.. Smajla med annat namn (någon har övertagit Smajla).Jag förstår om ni tror att jag gjort det till en vana att avregga mig och påregga mig stup i kvarten men det har inte varit med mening. Jag är bara en enkel människa som lätt (för lätt) blir ledsen, tyvärr. Knepigare än så är det inte. Har trott att jag klarat mig utan FL men jag har om och om igen kommit underfund med att jag saknat er och att jag saknat fl så here I am.. Fler "utbrott" och fler av-o-påreggningar från min sida blir det inte, kan kanske vara skönt att veta.

• MiaMariah

Nu kommer jag inte in till allas krypin så jag gör så här:

Kajsa - ett stort tack för värdinnejobbet - kanonfint packat!
    Och alla andra - tusen tack för era underbara swappresenter - jag har suttit och packat upp för glatta livet och fått upp den ena vackrare presenten efter den andra. Ni har gjort jättefina gåvor!! TACK!

• MiaMariah

tack pärla, knyttis, linamatilda och lillsyrran!

• MiaMariah

Vill också tillägga också att någon har valt att ta mitt gamla namn Smajla strax efter min avregistrering. Känns rätt olustigt faktiskt, särskilt eftersom denna "nya Smajla" hävdar att hon är lika gammal som jag och också planerar barn så om ni ser någon som skriver i det namnet så är det INTE JAG! Mitt nya nick är så enkelt som att jag heter Maria fast jag kallas Mia.

• MiaMariah

Är det nån som orkar uppdatera mig om vad som hänt de senaste veckorna? Jag orkar inte läsa ikapp och är lite nyfiken - särskilt på om gemelli fått sin lille pojke?

• MiaMariah
    Camilla R skrev 2007-11-21 16:52:46 följande:
    ja hon har fått en jättesöt liten Vide, bild finns i hennes galleri.
    vad roligt, då ska jag gratta henne..
  • MiaMariah
    Mori skrev 2007-11-21 17:26:30 följande:
    Fick du ngt svar? *nyfiken*Vilken usling jag är, vimplarna kom ju inte heller med på bilden juh...
    nope, inte än iaf..
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 17:26:54 följande:
    shiit mitt fl bara dog... skummo
    samma här!
Svar på tråden Vita hem del 6