Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-28 20:05:56 följande:
     Fel citat igen... Varför blir det så???????Här är krokarna:
    Snyggt!!! Det blev ju superbra! Nu får du skriva fina etiketter och sätta i också.. .

Om jag citerar ett inlägg där personen ifråga har citerat flera olika, så följer det sista svaret med. Jag brukar då gå upp igen och kopiera det svar jag vill svara på och klistra in det i citatrutan istället för det svar som kom med.
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2007-12-28 20:04:18 följande:
    Hihihi tyckte Musen inte skulle vara sååå ensam, jobbit att bara få besök på julen Kanske få köpa en kanin istället, uttligare en anledning till en ny Maileg
    Klart han ska ha en kompis!!
    Ja, det är bara till att köpa mer Maileg eller ha den andra framme året runt!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-28 20:09:33 följande:
    HimmelbitFår väl slänga in bilden igen! Har sytt två idag. De andra två får bli imorgon. Det tar lite tid, mycket pyssel. Men inte vansinnigt svårt.Tack Gemelli och Miamariah! FluffisJättefin krokbräda!
    Titta vad snyggt!!! Jag sa ju att du kunde!! Superduper-fina!!
    Och när du ändå är igång... Vi har tio stolar runt vårt matbord, fixar du det?!
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-28 20:14:21 följande:
    Nehepps, hon lovade till mig först!! Visst Kajsa??
    Men Kajsa och jag bor ju nästan grannar (okej städerna är grannar iallafall). Hon slänger säkert ihop mina tio dynor under tiden som dina letar sig fram med snigelpost över pölen..
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-28 20:20:54 följande:
    *fniss*Hur snabb tror du jag är? Första dynan tog 2 timmar!
    Övning ger färdighet!!
    Daggdroppen skrev 2007-12-28 20:27:41 följande:
    Med flyg går det säkert fort
    Verkar som att kreatören drar öronen åt sig dock...

Ska alldeles strax lägga in bilderna som du frågade om i gästboken (har varit iväg och gett sonen välling).
  • Himmelbit
    MrsJ skrev 2007-12-28 21:06:32 följande:
    Måste bara få fråga...varför har ni alla (nästan) "skyddade" konton här på FL ?!Vill ju seee på inredning nu när jag hittat denna tråd
    Kolla inredningsbloggarna istället. De är säkert mer uppdaterade och att det finns fler bilder där.
    Här finns de samlade: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m27731498.html
    emzas änglar skrev 2007-12-28 21:07:00 följande:
    Hejsan tjejer, har varit inne här många gånger hos er, jag håller sakta men säkert att förvandla mitt mörka hem till ett ljust o härligt. Har nu många mörka möbler som jag ska måla om till vita, nu undrar jag om det är någon som kan rekomendera vilken färg jag ska använda? Tacksam för svar, kramizar Emma
    Jag brukar använda Flüggers råvita färg och som grundfärg har jag deras snickerigrund. Så det kan jag varmt rekommendera!
Svar på tråden Vita hem del 6