Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-04 22:32:05 följande:
    *räcker upp en 74-hand*
    Beatrize74 skrev 2008-01-04 22:37:06 följande:
    *räcker upp en 74-hand till*
    Helt plötsligt känner jag mig jääätte-ung!!

Jag lever fortfarande på att en av mina kollegor var helt övertygad om att jag var yngre än henne trots att jag är två år äldre... *nöjd*
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-04 22:43:35 följande:
     Tack Bea!Fy, vilka gamlingar som hänger här!
    Kom igen då din ungdom - hur gammal är du då?! Trebarnmor och allt..
  • Himmelbit
    Toola skrev 2008-01-04 22:48:04 följande:
    Som jag skrev.... 149 kr på hemtex - 70 % rea på detSmåljusstakarna kostade 49 kr - 70 % rea 
    Du hinner visst ge mig mina svar innan jag hinner posta frågan - telepati??
  • Himmelbit
    nublu skrev 2008-01-04 22:49:49 följande:
    Sylt: Jag ska hålla utkik! Ser du två dreglande sura typer så är det Hjorthan och jag. Vi går ju på diet!
    Vad avundssjuk jag blir - kan du inte plocka upp mig på vägen Nublu.. .

Sylt: Bjud dem på ngt riktigt drypande...
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-04 22:52:54 följande:
    Jag är bara barnet. Fyller 30 i november... Hittat några fina skåp på sistonde?
    Visst... Enligt min kollega så var jag cirka 27 år så rent utseendemässigt är jag väl t.o.m yngre än dig då.. *retsticka*
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-04 22:55:23 följande:
    Själv gillar jag: www.blocket.se/vi/14700883.htm dessa: www.blocket.se/vi/14696007.htm Billigt!!Men jag har köpstopp denna månaden! *surt nog*
    Du får inte göra så här mot mig..... Förstår du hur nära Eksjö jag bor!!! Det skåpet var ju bara föööör fint. Tack och lov så var det dyrt.. . Jag vill verkligen, verkligen ha ett sånt Äppletskåp så det kändes ganska skönt att det inte var det som fanns i Eksjö för då hade jag förmodligen satt mig i bilen direkt. Min sambo har sagt att jag inte får köpa fler möbler förrän övervåningen är klar - jag köpte en gammal vacker skolbänk idag!! *nöjd*
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-04 23:03:50 följande:
    Sorry! Ska vi lova varann att inte visa fler skåpfynd? Min make muttrar lite han med:-dGulbild på bänken tack!Du kan ju gissa hur sliten jag är! Tre söner tar på krafterna. Fast jag fick höra att jag såg ut att vara 23 sist jag var på krogen.
    NEEEEJ! Tänk om vi missar skåpfyndet med stort S!!! Är du galen?! *galen blick*
    Gulbild - eller möjligtvis finbild - kommer tyvärr som först imorgon eller på söndag. Min svärfar hämtade upp den och den ligger kvar i hans bil (så jag har inte ens sett den ännu...).

23 är bra!!!
Svar på tråden Vita hem del 6