Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    Smultron och glass skrev 2008-01-30 10:12:41 följande:
    Morrn! Idag får ni hålla tummarna för mig! Om allt går vägen berättar jag imorgon, kanske med en liten bild Jag känner att allt står i stiltje nu bara för att jag inte kan visa något i bloggen. Jag måste verkligen ta mig iväg och köpa en kamera så att jag kan börja blogga på riktigt igen.Jag har, som jag kanske skrivit tidigare, väldigt svårt att sova på nätterna. Just nu är jag inne i en period då jag sover i snitt tre timmar per natt (har hållit på sedan innan jul). Men men, det verkar gå i släkten och jag mår faktiskt inte så dåligt av det (än i alla fall). Inatt fick jag ett tokryck och började storstäda, jag städade till halv två på natten och sen var jag faktiskt riktigt trött! Det ska bli så skönt att komma hem till ett nystorstädat hem ikväll
    Håller en tumme!

Visst är det jobbigt när man behöver en ny kamera. I mitt fall är det tråkigt för att jag inte kan ta en enda bra bild med vår kamera, den har nog gått i pension utan att tala om det!

Jag skulle inte fungera alls utan sömn!! Men skönt att du gör något bra under tiden du inte kan sova
  • lillafruluva
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-30 12:48:55 följande:
    oj jag hann ju till och med att läsa ikapp, det var lite låg rulljans här inne idag..Lillafruluva: jag sydde nya gardiner men jag vågar inte sälja mina hissgardiner, jag är nämligen osäker på vad jag tycker och om jag vill byta tillbaka.. Förlåt om jag kastade iväg det lite för tidigt, hoppas du hittar några ändå! Jag är väldigt sugen på att måla mina leksvik möbler i hallen jag med, tänk vilken buisness om ikea börjat sälja leksvik i vitt!! då hade jag blivit fattig... julia: det där lät krångligt med nyss lösenord varje gång..det får de fixa!
    Det är lugna fisken, du lovade ju inget
  • lillafruluva
    LinaoMatilda skrev 2008-01-30 13:48:58 följande:
    Ja det kan väl bli rätt rörigt om vi springer i affärer bara. Sen kommer jag att vilja shoppa när jag iaf är i Sthlm, men det kan jag göra på egenhand sen när träffen är över också
    Precis, många av de fina butikerna är ju rätt små! Då måste man ju nästan ringa och förboka besöket i butiken

Men vet någon ett bra tillhåll åt oss?? Där man hör vad de andra säger och så dessutom!
Svar på tråden Vita hem del 6