Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-02-06 14:01:14 följande:
    lasse, håller tumme och tår!smultron, ja lika bra tror jag. Ja Askorean. Där fanns mycket kvar igår och 30% gör en hel del på Bruka, Himla, Linum osv. lillafruluva, hoppas du hittar något roligt. Fanns en Himla pläd i röd ull för 70% *tipsar tipsar*
    Tackar för tipset!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-06 15:24:17 följande:
    Å jag döööör. Fick nyss hem stoff och stils vårkatalog. Fanns några riktiga tiopoängstyger *nöjd* !
    Åhhh, beskriv dem, har massa grejer som behöver sys!! Inget som syns på hemsidan? "kilar dit"
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-06 15:32:34 följande:
    Ljusrosa med vita prickar...fanns även som superbillig vaxduk. Måste ha!Fina rutiga tyger...hinner inte med er nu, måste fortsätta bläddra
    är det hemtextil och livsstil du bläddrar i??
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-06 15:32:34 följande:
    Ljusrosa med vita prickar...fanns även som superbillig vaxduk. Måste ha!Fina rutiga tyger...hinner inte med er nu, måste fortsätta bläddra
    Åååh, jag måste beställa katalogen, man ser ju så skumt över datorn!! Men jag hittade det, nu fick jag alla möjliga planer i huvudet!!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-06 15:41:13 följande:
    Nu får ni säkert skyhöga förväntningar, ha inte det! Bara jag som gått och längtat efter en snygg billig vaxduk i rosa med vita prickar Ja lillafruluva, livvstil.Jea, hoppas du får det lite lugnare framöver, kram!
    Ja, jag vill också beställa vaxduk, vilka läckra färger!!

Nu måste jag anmäla mig till en sykyrs också...
  • lillafruluva
    Smultron och glass skrev 2008-02-06 15:49:13 följande:
    Jag måste få berätta en lite rolig sak (skadeglädjen är den sanna glädjen ).Vi hade en person på mitt jobb som var en riktig liten sliskig ål. Så fort man bad honom att göra något slingrade han sig som bara den, och han var expert på att få andra att göra hans uppgifter. Han gillade inte alls att sköta administrativa sysslor, vilket egentligen var det han anställdes för. Han och jag hamnade i luven på varandra några gånger, framför allt en sommar när det bara var han och jag som jobbade på kontoret (är man bara två får man hjälpa till med saker, även om de kanske inte igår i ens ordinarie arbetsuppgifter!).I alla fall, för ett tag sedan sade han upp sig och började jobba på ett annat ställe. Idag får jag höra att han har beklagat sig och inte alls trivs, eftersom han idag får göra rena administrationsuppgifter (hehehe) och det kommer ta minst två, tre år innan han ens får börja sälja. Hans chefer på andra stället är dessutom mycket hårdare än cheferna på mitt jobb, så han hade det mycket bättre här.
    Hehe, min lärare i högstadiet sa att "skadeglädjen är den enda sanna glädjen" (detta efter att ha blivit utskrattad då hon snubblade över sladden till overheadapparaten)
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-06 17:23:09 följande:
    Puuuh, jag blir genomsvettig av våra eftermiddagar och middagar. Måste byta strategi tror jag.Vanilj, ja det har jag sett
    Se det som ett gympapass

Ska snart iväg med min mamma och handla, ska bli skönt att få vila öronen efter tandgnället här hemma!
Svar på tråden Vita hem del 6