-
-
Förresten, någon som sett Mios Emma-bord i verkligheten, är det fint??
http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffbord/Emma/
-
Åhh, vad häftigt, ser det framför mig i en barnkammare, med böcker och spel typNinizen skrev 2008-02-02 20:38:05 följande:www.blocket.se/vi/14990616.htm med himla dyrt eller hur?
Och priset var ju som det var... -
Ja, det ser ju inte ut som ett sånt skåp när det är stängt och det tar inte mycket plats så jag gillar det. Dags att börja...miniGrynet skrev 2008-02-02 20:43:14 följande:Vad fint skåp, annars brukar jag tycka att det inte finns film/cd-förvaring som är fint! Kommer bli kanon med färg på!
-
Det är så underbart att kunna fynda så där på blocket, köpte våra köksmöbler där superbilligt också!!miniGrynet skrev 2008-02-02 21:06:47 följande:Jaha, då var han snabb då, den fanns när jag skrev in länken. SoffanHehe, vi borde gå i shoppingterapi allihop!!Himmelbit skrev 2008-02-02 21:05:48 följande:Gissa! Hon svarade inte först men nu ringde hon upp! Så imorgon ska jag åka och hämta. Hmm, undra just vad sambon kommer att säga... Jag fick ju ingen lön den här månaden så jag lovade att ligga lite lågt med inköpen... Sambon åkte i torsdags och kommer hem på torsdag
-
-
Miah - Tackar! Ja, bordet är jättebra, med iläggsskiva under också!
Egentligen är det obehandlat men hon hade betsat det mörkt, jag har än så länge behållt bordsskivan mörk.
Jag trodde bordet skulle vara lätt, men det var riktigt tungt och bastant, vilket är positivt iförsig
-
Mia - vad fint, man längtar ännu mer efter våren nu!!
Här kom det ju snö nu på eftermiddagen!!
Minigrynet - det är farligt att sätta in bilder från blocket i den här tråden, som att ge ett kreditkort till en shopoholic
-
Biiiild????Himmelbit skrev 2008-02-02 21:29:18 följande:Ni känner mig, det ser jag!! Jaaa! Ett skåp!! *lycklig*. Ska hämtas imorgon med släpkärra några mil härifrån.Ringde sambon och han blev inte lika lycklig som jag är....
-
Åååååhhh, varför har jag inte massor med plats för skåp???
Sluta genast att visa upp alla dessa vackra skåp!! Fast iförsig har jag en tom vägg i hallen...