Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Här var det lugnt ikväll - är det läggdags för barnen tro?!

Visar en fin bild för att pigga upp lite. Denna orkidé bodde på mitt kontor när jag började på jobbet. Eftersom jag inte tål blommor fick den flytta in till en kollega, och den verkar trivas som bara den!

• Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-12-29 20:53:12 följande:
    Oj, vad vacker!
    Ja visst är den! Jag tycker att den är så jättevacker så jag var bara tvungen att fotografera den från alla håll och vinklar Skrattande

• Himmelbit
    jockesfru skrev 2007-12-29 21:17:59 följande:
    Jag skulle vilja se lite bilder på era hyllor....vi ska bygga en hylla och jag ska visa gubben bild på konsoll som jag vill ha, men det är inte lätt att hitta någon som går lätt att göra efter...kan någon hjälpa mig???
    Tänker du dig alltså som ett hyllplan med konsoler?
  • Himmelbit
    numberone skrev 2007-12-29 21:28:54 följande:
    Visst måste det gå att måla det rosa.... gillar inte tanken på rosa till en kille (hukar mig)
    Absolut! Från mig kommer inga flygande föremål - jag är helt inne på din linje! Rött funkar för mig inredningsmässigt för sonen, men rosa - nej!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-29 21:43:36 följande:
    *puh*
    *Har ju förstås redan listat ut vad som kommer på 1:a plats!
    Jag är inte riktigt säker på första platsen även om jag misstänker att den möbeln finns i närheten av de andra topp-placeringarna...
    numberone skrev 2007-12-29 21:43:38 följande:
    hihi vill ha en röd fin laban filt i vagnen till hösten sen.... Åååå va det är underbart att äntligen skulla få en liten bebbe!! Njuter av att vara bebisego
    Rött är såå fint! Känns som att de flesta bäbisar och barn klär väldigt bra i rött.
    Jag förstår din känsla totalt - NJUUUUUT!!
  • Himmelbit
    jockesfru skrev 2007-12-29 21:38:04 följande:
    Ja hyllplan med snygga konsoller....inte bara sådana där "pinnar" som konsoller utan lite bredare...svårt att förklara. Men jag får leta runt lite.
    Jag kom att tänka på den som VSM har (Värsta Supermamman). Kollade i hennes blogg men hittar ingen bild. Kolla i hennes galleri kanske eller skriv till henne om bild.
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-29 21:51:23 följande:
    FElcitat men men...Tror du inte det är den som står till höger om deras dubbelsäng? *hemlig*
    Jo självklart!!! Du har helt rätt!!! (Den var helt borta i min värld...)
    Jag var så säker på att EV-möblerna skulle komma etta - hade helt glömt hennes pärla! *dum*
  • Himmelbit
    Peak skrev 2007-12-29 21:57:54 följande:
    frågar er eftersom alla har väl Lantliv här på sid 67, högst upp till höger finns en kakelplatta med texten Paper - de är från m2 och de hade ju ingen vidare hemsida...Någon som har sett dem i verkligheten eller har tips på andra fina liknande? Blev störtförälskad i dessa och det är ju lite brådis nu eftersom plattsättaren börjar i ena badrummet på onsdag...
    Jag såg den men har tyvärr aldrig sett den "live".
    Kajsa M skrev 2007-12-29 21:59:09 följande:
    Jag har sånt köpbehv just nu! Kan någon hejda mig innan jag skickar iväg värsta beställningarna på Elsas och himlen runt hörnet?
    Köp, köp, köp *hejar på* (helt fel person att hejda dig...) Vad har du klickat hem?? *nyfiken*
    Kajsa M skrev 2007-12-29 22:00:44 följande:
    Tusan vad det är svårt att skriva på en laptop med långa naglar!!! *morr*
    Ja, jag gillar inte att skriva på laptop. Har en i jobbet, men använder fast skärm och tangentbord som jag kopplar upp den till.
  • Himmelbit
    numberone skrev 2007-12-29 22:05:42 följande:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx är lite trög av mig men tror ni detta hade passat en tomelilla 3-sits?
    Jag hade liknande överdrag till gamla soffan och fåtöljerna. Huvudsaken är att bredden på soffan är kortare än överdraget. Man får liksom trycka ner överdraget i kanterna så att det passar. Men tro inte att det sitter så fint som på bilden... .
    Det var ett himla tryckandes och "utslätandes" tycker jag. Men för att snabbt få en "ny soffa" så kan jag verkligen rekommendera överdragen.
Svar på tråden Vita hem del 6