Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-01-03 22:08:46 följande:
    När jag kommer på grön kvist igen eller när du kallar! Nu har jag förköpt mig på Én gry og sif saker, måste sluta handla nu och bara tänka på städning och sånt istället!Det här ropade jag in nyss, plus två hårspännen och snoddar! *glad*
    *asg* ... bara tänka på städning och sånt... LYCKA TILL!!

Åhhh vad fint!! Förstår att du är nöjd och glad!!

Du är ju livsfarlig med din shopping! Ville du helst komma en lördag eller är du ledig ngn veckodag?
    Själv är jag inte inne i ett shoppingstim nu (bortsett från att jag webb-shoppade igår för dryga tusenlappen då... ) så jag kan behöva lite "draghjälp" från ett proffs
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2008-01-03 22:09:48 följande:
    Visst var det någon som sökte leksaksförvaring? Ramlade över denna hos Mio: www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&... Rätt snygg! Hittar dock inga lådor på sidan.
    Den var ju jättefin!! Hoppas att den är precis lika fin live! Skulle verkligen vara ett alternativ för sonens lekrum - om han inte får ett gammalt vackert skåp istället förstås..
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-03 22:20:41 följande:
    Ja, en lördag vore perfekt, när jag har fått pengar och Moster Mallas har rea *drömmer*...Vad webshoppade du igår?
    MM brukar tydligen inte ha rea men eftersom de ska flytta i början av februari så ska de ha en rea precis innan, för att slippa flytta med allt. Vi kanske skulle slå till efter nästa lön då? Och om det är några dagar till lördag efter att man fått lön så får du shoppingförbud fram tills dess...

Jag webbshoppade 8 st volangdynor från N & K. Blev så inspirerad av Kajsas fina! Jag som peppade henne att sy själv istället för att köpa, köper själv.. Men hon berättade ju att det var pilligt och att det knappt var värt det, så jag lyssnade på det.
  • Himmelbit
    lasseliten skrev 2008-01-03 22:21:50 följande:
    hej! Har inte kommit i på FL på hela eftermiddagen/kvällen. Mimma - ert badrum kommer bli kalasfint. Har lådan med grönt kors, men är för glömsk för att komma ihåg priset tyvärr. Fanns i två storlekar iaf, det kommer jag ihåg Himmelbit - avis Mimmi - avis
    Jag har inte heller kommit in... Ska inte ens försöka ge mig på att läsa ikapp, även om det verkar var lite snabbare nu!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-03 22:27:26 följande:
    Nja, ingen bild än. Har ju inte ens krokarna på plats än då den ska målas en gång till. Lovar dig en bild imorgon
    Vad bra! Jag hänger här på låset imorgon då...
    mimmi006 skrev 2008-01-03 22:28:04 följande:
    Vad roligt!! Vi bokar en dejt, det enda jag vet är disney on ice den 26:e... nu ska jag spara allt till dess och bara städa. Och äta nyttigt!
    Jag har ingen almanacka så jag vet inte hur det ser ut, men det tycker jag absolut att vi gör!! Du är duktig du!! Om du känner att du städat färdigt därhemma sedan så kan jag ställa upp med mitt hem när du kommer *snäll och omtänksam*....
    Usch ja, det nya livet... Jag är så totalt omotiverad även om jag verkligen borde och behöver. Har faktiskt "skött mig" och är även med i en stegräknartävling på jobbet, så motivationen kommer nog hoppas jag (så att jag på allvar ta tag i det).
    mimmamum skrev 2008-01-03 22:28:18 följande:
    Nej, nu säger jag natti!
    Natti natti!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-04 18:22:58 följande:
    Lite bilder...
    Jäääääättefina kuddar Kajsa!!! Det blev jättemysigt med knytbandet fram! Nu tror jag minsann att hon har ångan uppe igen..
    mimmi006 skrev 2008-01-04 18:39:57 följande:
    Jag lovade att visa bild på pojkrummet också, det är svårt att ta en som fungerar.... bara lite list som har kommit upp sen förra gången?
    Mera övervåning!!!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-04 19:27:38 följande:
    Det finns ju inget att visa! Men nu har panel satts upp och det konstiga projektet i sovrummet är beställt, så det kanske lossnar snart...
    Men du vet ju att jag är intresserad av minsta lilla spännande detalj däruppe!!

Konstiga projektet i sovrummet!!?? Nu har jag missat ngt känner jag - vad är det?? Fundersam
  • Himmelbit
    GRATTIS LINA!!!
    Ha en riktigt riktigt bra födelsedag!! Jag kan varmt rekommendera att fylla 30 - det var bland de roligaste och trevligaste födelsedagarna jag varit med om. Jag blev så himla uppvaktad då och telefonen gick varm med skönsång hela dagen (jag jobbade den dagen).
    Oups, nu avslöjade jag kanske att det var ett tag sedan.. Nejdå, det var alldeles "nyss". Jag är 32 och blir 33 inom kort..  *avslöjande*
Svar på tråden Vita hem del 6