Feffie skrev 2007-12-30 17:39:22 följande:
Bea, här kommer bilder. Dock så syns inte stegen så väl.Har inte fått upp någon lampa än, så bildern är mörka. Bortse från sladdar & den flammiga väggen. (Den ser inte ut så, kommer nog från kameran, HOPPAS JAG)
Kanonfint!
Kajsa M skrev 2007-12-30 18:14:26 följande:
Lånade bilden från säljaren. Tänk er detta vitt!Precis vad jag letat efter!Har en riktigt bra plats för det också!
Underbart skåp!
Kajsa M skrev 2007-12-30 19:14:56 följande:
En fråga till er alla som shoppar inredning!Tillåter era män/sambos er att köpa hur mkt ni vill, eller blir det argumentationer hemma hos er också? Har de ngt dyrt intresse också ? Funderade ett tag på om jag skulle föreslå skild ekonomi men förstod efter en minuts räknande att det skulle vara förödande för mitt shopping-behov. En 80 procentig lärarlön är ju ynklig jämfört med en ingenjörs. Han har två dyra intressen golf och slalom. Men det är ju stora investeringar, men sällan. Jag köper ju mest småsaker men ofta. Har ju nga superdyra möbler. åh vad det är frustrerande. Vill ju inte bråka!
Vi är väl rätt sparsamma båda två egentligen. Jag är dock mer för att köpa direkt medan han gärna funderar tills saken är slut

Men erkänner villigt att maken bromsar mig ibland, senast nu när jag vill ha nya sänglampor - de från Ikea. Han gillar de vi har men när jag ser att han måste vända sig och trixa lite för att läsa så påminner jag honom om orsaken till varför jag vill shoppa de nya. Jag märker att jag varit gift några år nu med honom när jag börjar bromsa mig själv och tänka efter innan.

lasseliten skrev 2007-12-30 19:59:44 följande:
Så, nu har jag fixat en bild på vårt vardagsrum...inte färdigpiffat men är såå nöjd!
Åå vad snyggt!
juliah skrev 2007-12-30 19:58:19 följande:
malins, jag kommer inte heller in till ruffa...
Inte jag heller men tror jag var inne senast igår.. Jag kan höra efter med henne.
Du är så söt vännen, snygg hårfärg!
Vi hade också ett litet bröllop med bara de närmaste. Middagen hade vi hemma hos oss med catering. Tyvärr fick vi några otrevliga pikar från några s.k vänner som tyckte att det var "kriminellt" att gifta sig på det viset.
Kajsa M skrev 2007-12-30 22:32:02 följande:
Dåligt citat men menat åt dörrarna - jättesnygga! Har du nån fläkt? Ställ då en fläkt på golvet/ett bord framför dörrarna så det blir lite rotation i luften. Kan hända att det är så fuktigt just nu att det är det som gör att det torkar långsamt..