Inlägg från: MiaMariah
|
-
-
Vad fint du fått det!sunmaid78 skrev 2008-01-02 14:45:12 följande:Finally har jag lite bilder från mitt nya hem i galleriet KIKA IN VETJA
-
Men vad kul!Kajsa M skrev 2008-01-02 18:00:27 följande:Men alltså vad händer med mina inlägg?dubbletter och utdragna, förstår inte. MalinFör mig har FL strulat idag förmodligen har det gjort det för fler eftersom det varit så tomt i tråden i eftermiddag.Nu har jag målat sista strykningen på garderoben och strukit nya skåpet i köket med vit färg. Blev MYCKET bättre i rent vitt än den där dassiga färgen IKEA målar det i. Kan visa kort lite senare.Idag pratade min mamma med en mäklare. Hon berättade att hennes dotter bloggar om inredning. Hon sa att den heter ngt med busiga barn. JAHA! Sa mäklaren. Är det hon som har bloggen blandkuddarobusigabarn.JA! Så heter den svarar mamma.Ja men den följer jag dagligen svarade mäklaren.Kul! Är ju inte ngn jättekändis i bloggvärlden annars, så det var ju kul att ngn fattat tycke för den.
-
www.mobelgrossen.seaneka skrev 2008-01-02 18:37:00 följande:Nån här som vet var man hittar stora fina vita vitrinskåp? som inte kostar skjortan....
-
Å vad snyggt!mimmamum skrev 2008-01-02 18:47:08 följande:Lite mera vår! Aneka, vi har två vita från IKEA, finns bilder i mitt galleri om du vill se!Nej, om man inte har plus blir det tyvärr sådär. Har svarat dig i inboxen!Peak skrev 2008-01-02 18:47:27 följande:kan man inte citera 2 utan att det ser ut så där om man inte har plus??Snyggt, hur har det gått med färgen på dörrarna?Kajsa M skrev 2008-01-02 18:54:16 följande:blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Här kan ni se mina 2 måleriprojekt.Har dock inte stylat bilderna med ngt pynt på skåpet. Det måste få torka lite till först.Men en liten tjuvkik kan ni ju få...Segt här också. Vad kul med Ullared, har aldrig varit där faktiskt..Peak skrev 2008-01-02 20:11:21 följande:ingen mer än jag som det går seeeeegt för på FL? Orkar inte vänta mer nu...lägger ner ist.Imorgon ska jag till Ullared Ha det bra tjejer!
-
VSM - å vad snyggt!
malins - minns du att vi funderade på om hyacinten på stolen utomhus skulle klara kylan eller inte? den mår alldeles förträffligt, håller på att slå ut! -
www.personligalmanacka.se/Mori skrev 2008-01-02 20:56:22 följande:VSM: Fiiint!Förlåt om jag tjatar men är det ingen som vet om man kan beställa almanacka/filofax på nätet?
-
Underbart!Himmelbit skrev 2008-01-02 21:13:12 följande:Har ni sett vad som bor hemma hos mig!!! Ursäkta dålig bild men den var sååå gul så jag ville bespara er bländningen och drog ner den lite... . Skarp-skylten vann jag ju i Jeas blogg - jag är såååå glad över den!!
-
Ska gratta svärfar idag som fyller år. Strax ska jag ut på min lååångpromenix och sedan plocka bort det sista från julen.lasseliten skrev 2008-01-03 09:05:34 följande:God morgon! Ebbe sov i sin nya säng inatt! Oj, så stor han har blivit! Spjälisen var liksom den sista bebisgrejen... Sambon är sjuk idag...hög feber. Snön yr utanför fönstret. Hm, vad har ni för planer för dagen? Halvnytt i bloggen förresten.
Vad kul att Ebbe sov i nya sängen, stor kille! -