Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 22:50:45 följande:
    Ja tack gärna! Har redan lagt en jacka i varukorgen. Är det tråkigt med svart vårjacka? Jag har redan en röd och en grön, tänkte på de där lite gråa vårdagarna när man gärna vill vara mörkt klädd. shop.hm.com/media/products/605/DL605_62154_09...
    Nä, det är väl inte tråkigt, svart blir ju aldrig fel till vad man än väljer. Snygg!
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:51:39 följande:
    miamariahNej jag har ingen fläkt, men en hårfön!LasselitenVilken otroligt fantastiskt bedårande urtjusigt vardagsrum!!!!!!!!!!!!!!VSMJa men då så!
    Haha, sätt mannen på att sitta och blåsa Skrattande
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:56:45 följande:
    Det är inte så många härinne som vi egentligen vet till utseendet! Det är väl typ bara juliah som vågar visa sig eller?
    vi visade ju kort för ett tag sen men jag är rädd att jag inte minns riktigt.. mimmi, juliah och vsm minns jag ju men sen är det nog värre..
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:59:32 följande:
    Men jag har ju haft min bild som presbild! mimmi såg inte alls ut så i vekligheten som på bilden tyckte jag!
    Ja visst ja, dig minns jag ju också! Säkert nån mer också..
  • MiaMariah
    Sylt skrev 2007-12-30 23:04:25 följande:
    ... har en bild i std-mappen ett kort tag.... för alla nyfikna. Varnar för gravidkinder
    men oj vad snygg du är, vilken pingla!
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 23:11:59 följande:
    Vi kan väl konstatera att vi vita hemmare inte bara har vackrare hem än genomsnittet, vi är snyggare med!
    Skrattande

Nåå - hur ser jag ut då?
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-30 23:13:44 följande:
    hehe känner plötsligt att jag inte hör till vita hemmare
    å jo då vännen, det gör du visst! snarare jag som inte hör hemma här..
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 23:16:43 följande:
    Bähä! Jag har sett kort på dig!¨Så försök inte..
    Tss, då skulle du se mig i gamla mysbraller och slarvig tofs Skrattande
    lasseliten skrev 2007-12-30 23:17:00 följande:
    Kajsa - du har så rätt så Mia - jag veet ju hur du ser ut! Ansiktsminne
    inte illa med sånt minne!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-30 23:17:13 följande:
    VSM: Ja det ska ju fixas med hårfärgning imorgon! Tack snälla Och jag har sett bild på dig och vet att du är söt!
    tack söta du!
    lasseliten skrev 2007-12-30 23:17:55 följande:
    Mia - fast jag trodde nog att du skulle vara blond!
    hihi, ljusblond från början men jag mörknade när jag blev äldre - cendré idag som jag bättrar på lite mörkare Flört
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 23:18:14 följande:
    Mia: I mitt huvud (och i verkligheten) har du ett hjärta av guld och ett leende som kan skapa världsfred.
    VSM - du är så otroligt gullig!!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-30 23:21:22 följande:
    nu finns jag i mitt bildgalleri för den som vill se.
    minns ju dig också, jättesöt!
    Kajsa M skrev 2007-12-30 23:18:37 följande:
    Nu har jag också lagt in ett par bilder, för den som missat mig.
    och söt är du också vännen!
  • MiaMariah
    lillvilda skrev 2007-12-31 12:14:04 följande:
    ser att ni bjudit på kort på er själva. ja jag blir aldrig bra på kort men här är jag iaf... www.familjeliv.se/krypin/lillvilda/gallery/ph...
    Så söt du är! Mimmamum missade jag tyvärr..
    knyttis skrev 2007-12-31 13:52:02 följande:
    Sylt - Det finns en bild nu, inte riktigt aktuell men den jag hittade. Jag är sällan med på bild, tar korten själv istället!www.familjeliv.se/krypin/knyttis/galleri.php
    vad söt du också är!
    mig har ni ju redan sett så jag har inte inne mina i galleriet längre.
    Toola skrev 2007-12-31 14:30:14 följande:
    Hamnade mellan toafönstren
    kanonfina bilder!
  • MiaMariah

Gott Nytt År!

Im Fabulous skrev 2008-01-01 06:56:09 följande:
    ... Men vad sur jag blir! Kikar in i den här tråden för att få inspiration nu när jag tänker göra om i hallen, men är oinbjuden till nästan ALLAS konton!! Jag vill ju kika i era gallerier!
    Mig kan du kika in hos!
    Busan skrev 2008-01-01 11:24:29 följande:
    God Fortsättning till er alla. Jag har hittat en jättefin klaffbyrå jag har letat ganska länge efter den stilen på ben och inte för många lådor, men inuti ser den ut så här. Kan tycka att den är lite tråkig skulle vilja ha lite mer gulligt inuti om ni förstår hur jag menar den kostar bara 200:-  Ska jag invänta en annan och hoppas på att det kommer. Jag har ingen direkt panik men det är det där med benen....
    Om du inte känner dig säker skulle jag ha väntat..
    gemelli skrev 2008-01-01 12:46:22 följande:
    Är den här söt eller inte? Kan inte riktigt bestämma mig Den ligger i korgen, men vet inte om jag ska ta den www.luckylittleme.se/Graphics/Products/5932.j...
    Söt!
    MariaV skrev 2008-01-01 13:12:08 följande:
    Premiär för en ny blogg. Välkoma!hemmahosalva.blogspot.com
    Välkommen till bloggvärlden!

Vad gäller jobb så kommer jag också att byta bransch när det är dags för mig att börja jobba igen. Har jobbat med administration men kommer att öppna egen inredningsbutik istället.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-01 13:43:40 följande:
    Ja det är ju en dröm att ha egen butik. Hoppas du har nätförsäljning också för oss stackare här i Finland
    Jojomän, visst ska jag ha nätbutik!
    Ankmor skrev 2008-01-01 13:46:29 följande:
    Jag hade precis tänkt skriva detsamma, fast jag bor ju i Sverige... Du måste ialla fall ha en websida med bilder, så att man kan kika in i butiken + få vägbeskrivning utifall man vill IRL-shoppa
    Självklart!
    Kajsa M skrev 2008-01-01 13:55:10 följande:
    Jag GRÅTER!!!! Vill ni se vad dottern fick i julklapp?
    Ja!
  • MiaMariah

Ojdå, *fniss* Sorry att jag skrattar men kan tyvärr inte låta bli.. Flört Den blir nog svår att gömma.. Du kan ju hoppas på att den floppar. Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6