Vita hem del 6
Vi skulle det vara kul med en Vita hemträff?!
Vi kan ju bo hos Juliah i hennes gästhus
Skämt åsido, men nån gång under juni-aug skulle vi kunna hitta ett datum kanske?
Vi skulle det vara kul med en Vita hemträff?!
Vi kan ju bo hos Juliah i hennes gästhus
Skämt åsido, men nån gång under juni-aug skulle vi kunna hitta ett datum kanske?
Rosa och grönt är så fint ihop tycker jag. Saga har gröna tapeter på sitt rum och jag tycker det passar bra med rosa till.
Idag har jag varit hos målarna och bestämt att dom ska komma hit och måla vår hall.
Ok det kostar en del att ha målare som gör det men så blir det perfekt och jag kan ta hand om barnen och M jobba.
Ska jag måla så går en hel helg åt till det och då kommer hushållet att förfalla om M ska sköta marktjänsten.... Sen kommer han bara tjata en massa om typ "vad ska vi äta?" och sen får jag ryka in och diska och torka av i köket.
Såg att ni hittat lampan!
Om den är så fin som jag fick för mig, så kommer den hänga i hallen. Jag ska hänga på låset imorgon kl10. Hoppas den finns kvar så att man åtminstone har en chans att avgöra om den är fin eller ful. Om den redan är såld kommer jag bara gräma mig och tror att den var superfin. Måste bara komma ihåg att ta ut pengar innan.
Det var ju meningen att jag skulle få shoppa idag men Saga är sjuk. Jag och Jacob åker nog till JKPG på tisdagförmiddag när Saga är på dagis. Tänkte springa in en snabbis först på A6, finns några inredningsaffärer där som kan vara kul att kika i. Sen har ju Hemtex 50% på allt i butiken tänkte kolla om det finns några fina sängkläder eller handdukar kvar.
Sen ska vi in på IKEA, har redan skrivit en lista med småsaker som gardinstänger och gardinringar. Jag vet att jag lätt kan glömma vad jag ska ha när jag väl är där särskilt om man har otur att J skulle bli gnällig precis när man ska leta efter det man behöver.