Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-12-27 20:38:36 följande:
    Hihihihi trodde du hade slagit till ch köpt det
    Nä, jag bara porrsurfar efter skåp .
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-12-27 20:43:20 följande:
    VSM- det låter som en plan ... ringde på det här skåpet för fem minuter sen, sålt! www.blocket.se/vi/14291177.htm heller inte in till Gemelli...
    Synd! Det var verkligen otroligt fint! Fanns det kvar så du kan bjuda över?

Fluffiga: Man kan läsa ikapp och skriva ner allt man vill komentera på en sida men istället för att posta det så kopierar man och klistrar in på nästa sida.
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-12-27 20:43:20 följande:
    VSM- det låter som en plan ... ringde på det här skåpet för fem minuter sen, sålt! www.blocket.se/vi/14291177.htm heller inte in till Gemelli...
    Skulle du ha målat det vitt? I så fall finns det rätt många sånna skåp, eller liknade om man tar bort en dörr-
  • Det ljuva livet
    alabaster skrev 2007-12-27 20:51:59 följande:
    Vad gör ni med mig! Jag skulle ju duscha men istället fastnade jag på blocket letandes efter linneskåp...
    Det är livsfarligt eller hur !
  • Det ljuva livet
    Daggdroppen skrev 2007-12-27 21:00:39 följande:
     Förstår att det känns länge till nästa gång. Visst var det maj 2009???
    Ja, tyvärr! Och vi kommer inte att ha råd att åka dit och hälsa på dem . Det är så tråkigt att barnen inte kan leka med sina kusiner. Och att jag inte får lära känna dem ordentligt.
  • Det ljuva livet

Ska strax lägga mig! Har haft en hård första dag på jobbet efter två veckors semester. Yngste herrn tyckte att det var en bra idé att vara vaken mellan 1.20 och 4.15. Det tyckte inte jag!! *och särskillt inte när väckarklockan ringde kl 4.55*

Få hoppas att jag får sova bättre inatt. Börjar 6.30 imorgon igen och sen blir det handling inför nyårsfesten. Och antagligen städning med eftersom jag jobbar 7-15 på nyårsafton.

Posssurfade på blocket och hittade den här:
    http://www.blocket.se/vi/14604743.htm?ca=15_s Visst kan den bli fin vit...

Svar på tråden Vita hem del 6