Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-29 22:43:17 följande:
    Låter inte alls som en bra dag... Gå du och lägg dig!Den skulle kunna bli jättefin, absolut! Du hittade inga skåp?!
    Inga som var värda att länka till . Dåg du det höga jag länkade till i eftermiddags?
  • Det ljuva livet
    Feffie skrev 2007-12-29 23:03:48 följande:
    Åh vad fint det vita var. Ska du köpa det?Tror som du säger, att även det andra kan bli vackert:)
    Det vita hade ju onekligen varit som gjort att ha som "köksö" i vårt kök. Har mailat annonsören, och får väl börja bearbeta maken om jag får svar
  • Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-12-29 23:05:27 följande:
    inspirerad av VSM Vad tror ni om bild 2? Tror ni det kan bli fint vitt? Gillar den raka formen..www.blocket.se/vi/14471313.htm
    Tror att det blir kanon vitt! Och superbra pris med!

*måste verkligen gå och lägga mig!*

Kan ni tipsa mig om ny taklampa till vårt sovrum? Den vi har nu klirrar när det blåser, och eftersom jag måste sova med öppet fönster så blir det lite störigt. ( vårt sovrum går under smeknamnet Kylskåpet :-d )
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-12-29 23:06:23 följande:
    Vackert!! Annars kanske du vill ha ett liknande som ditt senaste fynd?! Visserligen inte till samma nätta penning som det du köpte...www.blocket.se/vi/14627105.htm
    Jag har sett ganska många liknande mitt skåp för bra mycket mer än vad jag gav ! *nöjd*
  • Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-12-29 23:12:29 följande:
    Om VSM tror på skåpet så... Du har ju koll menar jag! Nep, nu är det dags för sängen! Natti! VSM - hoppas att du får sova inatt!
    Tack! *kryper till kojs bakom osten i Lasses kyl*
  • Det ljuva livet

Läser snabbt ikapp *skummar mer *

Juliah: Hallen är underbar!! Fantastiskt fint!

Lasse: Jag kan tänka mig att krypa fram ur smegen nu och då och ligga på er soffa och bara njuta .

Kajsa: Vi har gemensam ekonomi med varsitt "göra vad vi vill konto". På det hamnar 2500:- var och de pengarna är bara våra egna ( med undantag om vi har det krasst en månad så klart) Jag köper mest inredning för de pengarna, och kläder och smink nån gång ibland. Maken äter ute och köper elprylar. Stora "livnödvändiga" (som maken ser det) inköp handlar vi från vårt gemensamma konto.

Har precis färgat håret och klipp lugg på mig själv , håller på med en helrenovering inför morgondagen. Vi ska ha fest hemma, 10 barn och 6 vuxna! Det blir nog så livat att jag inser att det inte är så stor idé att piffa hemmet massor. Så jag piffar mig själv .
    Jag jobbar mellan 7 och 15 imorgon. Så städningen lämnar jag till familjen.

• Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-12-30 21:05:52 följande:
    tack! Jag slog en spik rakt igenom en av grenarna Tog en svart spik så den syns inte.VSM  - det är så kul när du kommer på besök! Tror att jag också måste till att klippa min lugg själv...den är alldeles för lång nu! Vad blev det för färg?
    Det blev nån gyllenbrun. Jag hade världens fulaste utväxt ! Blont hår som växt ut under det bruna. Så fult!! *mycket värre än mörkt som växt ut under blont*
    Luggen blev väl så där... Men ger jag mig på att klippa den mer så kommer jag sluta som flintis längst fram .
    Tror jag flyttar in i ditt hem för gott Lasse . Det ser så städat och fiiiiint ut ! Vårt hem är i totalt kaos men jag oooooorkar inte ta tag i det.
  • Det ljuva livet

Skönt Lasse! Då packar jag väskan, måste bara vada fram mellan allsköns barnkläder, leksaker, dammråttor och annat tjafs! *trött på stöket*

Jag försökte ladda in en bild i mitt galleri men det funkar ju ta mej tusan inte . Vaken på beta eller vanliga.

Svar på tråden Vita hem del 6