Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-30 22:38:55 följande:
    Grattis Kajsa! Julaih - er hall är superduperfin... Tål att upprepas är med och peppad inför onsdagens start! Mannen försöker tjuvstarta men i ren protest beställde jag pizza till kvällsmat. Njuter av att det är några dagar kvar i flottar-frihet
    Nej nu blir jag generad. Var inte meningen att skryta så hemskt!
    Blev bara så överraskad. Trodde väl att det fanns flera som var bättre än mig på en sån stor klubb. Nästan så man får lov att sno klubbmästarparkeringen i sommar
  • Kajsa M
    mimmamum skrev 2007-12-30 22:48:59 följande:
    Kajsa, vilken skillnad! Så fint! Ni är verkligen flitiga!
    Tack!
    Denna gången var det faktiskt min man som tog initiativet. Han gillar vitt! Han gillade vitt långt innan jag hade upptäckt den färgen!
    lasseliten skrev 2007-12-30 22:51:36 följande:
    VSM - hur ser jag ut?
    Eftersom jag vet ditt förnamn så måste du vara blond och ha page!
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-30 22:53:15 följande:
    Men åh tack Kajsa!
    Måste njuta lite till!
    Sylt skrev 2007-12-30 22:53:19 följande:
    Kajsa --> Bra att ni tagit in det, låt det stå ngn dag. Jag målade ett bord som inte ville torka, det spayade jag med matt lack och då blev det "torrt". Ytan blev hur tålig som helst, kanske värt ett försök? Men vänta lite o se om det torkar av sig själv.Julle --> Trodde du skojade om slankatråden , men jag är PÅ!
    Ja de får hänga tills de torkar. Och gör de inte det så kan jag testa ditt tips! Tack!
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2007-12-30 22:58:26 följande:
    vi visade ju kort för ett tag sen men jag är rädd att jag inte minns riktigt.. mimmi, juliah och vsm minns jag ju men sen är det nog värre..
    Men jag har ju haft min bild som presbild!

mimmi såg inte alls ut så i vekligheten som på bilden tyckte jag!
  • Kajsa M
    lasseliten skrev 2007-12-30 23:01:36 följande:
    VSM  - fuskare...du får ju inte kika fram ur smegen! Nästan full pott! Har dock en ganska liten mun...fast med plutläppar... Toppen är såå jag!
    Så det stämde då med blond page eller?
Svar på tråden Vita hem del 6