Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2007-12-30 18:07:46 följande:
    Kajsa, nu har jag missat! Vilket skåp?Gemelli, vilket datum är det? Måste ju se till att jag kan ta mig dit också!
    Vågar jag visa det här? Tänk om ngn snor det framför näsan på mig?
  • Kajsa M
    Feffie skrev 2007-12-30 18:25:25 följande:
    Haha vad kul:) Jag köpte ju ett annat skåp av dem, det som mimmi hade ringt på. Grattis.
    Jaha, var det av henne? Hihi
    mimmamum skrev 2007-12-30 18:26:32 följande:
    Gemelli, jag återkommer!Kajsa, det blir säkert fint i vitt! Vart ska du ha det?
    Tänkte på en snedvägg mellan hall och vardagsrum.

Men nu har maken satt sig på tvären!!! Tjurskalle! Han tycker jag fått tillräckligt nu, och det har jag väl kanske...Men jag BEHÖVER ju ett sånt skåp
  • Kajsa M
    En fråga till er alla som shoppar inredning!

Tillåter era män/sambos er att köpa hur mkt ni vill, eller blir det argumentationer hemma hos er också? Har de ngt dyrt intresse också ?

Funderade ett tag på om jag skulle föreslå skild ekonomi men förstod efter en minuts räknande att det skulle vara förödande för mitt shopping-behov. En 80 procentig lärarlön är ju ynklig jämfört med en ingenjörs. Han har två dyra intressen golf och slalom. Men det är ju stora investeringar, men sällan. Jag köper ju mest småsaker men ofta. Har ju nga superdyra möbler.

åh vad det är frustrerande. Vill ju inte bråka!
  • Kajsa M
    mimmi006 skrev 2007-12-30 19:18:18 följande:
    Kajsa- jag kan inte handla så mycket, blir mest fönstershopping. Om jag verkligen vill ha nåt, så får jag se till att sälja nåt annat... men det där kan ju du ! Sälj nåt?
    Ja det är ju så jag brukar göra, men han börjar bli sne för att jag byter ut jämt och ständigt. Han håller räkningen på antal köksmöblemang och sängstommar och soffor vi har haftsen vi flyttade hit...
  • Kajsa M
    mimmi006 skrev 2007-12-30 19:25:30 följande:
    Kajsa- och så bytte hon bild! Var ska du ha skåpet?Nu ska jag tapetsera! Äntligen
    Känner du igen mig ändå? Trött på juliga bilder nu!
    Skulle ha det på en snedvägg mellan hall och vardagsrum. Kan visa en bild sen.
    gemelli skrev 2007-12-30 19:26:03 följande:
    Kajsa,Här hemma diskuteras det inte för det är jag som är plånboken Däremot blir det diskutioner med mig själv, personlighetsklyning kallas det nog Min man pluggar så vi har inte så stort konto just nu, så det blir inga stor inköp, men några små inredningsprylar blir det då o då.Men visst min man har ju sin fotboll som han är galen i. I februari ska han till frankrike och titta på fotboll, så då måste ju jag oxå få nått eller hur?
    Absolut!
Svar på tråden Vita hem del 6