• juliah

Vita hem del 6

lynn, puuuh...blev lite stressad av allt Skrattande

sofie, tycker att lcrofts tips var toppen! En vacker krans behöver inte kosta mycket.

• juliah

Hihi, nu har jag slagit in ett vedträ och en tändsticksask till maken. Har köpt en stor och tung eldningskorg till honom, lite svårt att slå in Skrattande

• juliah

Lynn, ska nog dra ut på det lite och skryta om att det har jag huggit alldeles själv i julklapp till honom Skrattande

• juliah

Lcroft, har du allvarlig fobi? Lider med dig i sådana fall, jag är neurotisk bara sådär allmänt som jag brukar vara mot, snor, kräks, hostningar osv. Håller andan rätt mycket när jag är på Ica, och tar omvägar när någon ser sjuk ut. Ja jag vet...ni behöver inet säga något Skrattande

frupuffen, nej, jag är inte det minsta sugen att återgå,har ju inte ens någon tjänst...*suck*

Nublu, stressigt med jull OCH kalas. Tur att generalen är bussig!

mia, låter toppenskönt!

birks, kan jag få återkomma med recept?

Krya på er alla sjuklingar!

• juliah

Lcroft, jag har full förståelse, lider ju själv av en del nojor. Särskilt när du berättar om hur det var när du var liten.

När Noell var nyfödd ringde jag upp de som skulle komma för att höra på deras röster om de var förkyldaSkrattande
    Alla har inte riktigt förstått skräcken men de som har, vet att det är bäst att hålla sig undan om de är minsta lilla dåliga.

• juliah

Malwa,

Fruktansvärt!! Fy farao vilken värld man lever i. Tack gode gud att "det gick väl". Kunde ta mig tusan slutat hur som helst.
    Och så en smitning...nej fy fy fy så hemskt. En stor kram till dig!

• juliah

Mia, det låter intressant Skrattande Var hittade du recept?

Jag har nästan ätit upp kolan jag kokade igår (alldeles själv), frukost, lunch, mellis och nu lite till middag...SkrattandeGenerad Sunda livet går åt helskotta med andra ord.
    Har beställt skumtomtar till kvällsfika...

Någon mer som är omöjlig med godiset som jag?

• juliah

Mia, jag måste nog inhandla den boken känner jag.

Jag är hopplös, när jag slutat amma ska jag köra någon vidrig diet, fy, bara tanken...men jag måste nog för att få en kick. Jag vet ju så väl hur man ska leva sunt, men jag  godis och mat.

Svar på tråden Vita hem del 6