Vita hem del 6
God morgon!
Recept på julbröd skulle jag också gärna ta.
Idag ska jag försöka skruva upp handfatet i lilla toaletten. Målade klart panelen jag satt upp där igår.
God morgon!
Recept på julbröd skulle jag också gärna ta.
Idag ska jag försöka skruva upp handfatet i lilla toaletten. Målade klart panelen jag satt upp där igår.
hej på er. Jag kunde inte heller skriva här nyss, men nu går det bra även om jag är kvinna
Julia: Gulligt av dig att berömma mig för att jag fixar toaletten själv. Måste göra det för min man jobbar så mycket så han hinner inte. Den tid han är hemma vill han ju umgås med barnen och inte fixa på toaletten bara för att jag vill ha den på ett visst sätt Men jag måste erkänna att jag fått hjälp av min pappa, han skruvade loss handfatet utan att det blev någon översvämmning och så har han sågat panelen i rätt längd åt mig
Lynn: FYYYYY jag är sååååå rädd för ormar! Bra att du skrivit dit!
Mimmamum: Vi hade samma problem med vår lille Emil. Två nätter vaknade han och ville ha mjölk (han drack varm mjölk alltså) men sen sov han hela natten. Han var då 15 månader.
Nu måste jag åka hinner inte kommentera mer.
kram till er alla.
MiaMariah: Vilka söta grisar! Och jättefint fotografi av din man, ni är båda så duktiga på att ta kort.
Mhow: Så fint rummet är.
Julia: Synd att kålrotslådan inte blev bra. Kanske bättre att inte blanda recepten
Numberone: Jag kan kolla upp numret om det ännu är aktuellt?
Fluffiga: Den kommer att bli såååååååååååå fin!
Fluffiga: Jag är säker på att den kommer att bli superfin!
Så söta husen är! Är nog mest förtjust i de som är i zink iaf.
Mia Mariah: Bild imorgon då iaf