Vita hem del 6

Nu ska jag sova. Natti natti
God morgon! Eller känns som eftermiddag redan med tanke på att vi varit vkana i 4 timmar.
Lasseliten: Jag gillar de där små fåtöljerna, har iofs aldrig provsuttit dem, men till utseende iaf.
Mimmamum: Va skönt att du fått sova!
Hos oss komma lilla Emil (1år 8mån) till vår säng redan kl 12 och sen kom Matilda (3år 5månader) vid kl3. Vi har 140cm bred säng, så det säger väl rätt mycket om hur jag har sovit. Som tur är så klev de upp kl 6 (finsk tid, kl är 10 här därför jag varit vaken 4 timmar) så jag slapp sova så trångt länge iaf
Knyttis: Vilken fin bild du visar, tänker inte ens på högtalarna ser bara den fina granen och gungstolen och ja.. hela helheten. Men förstår vad du menar. Vi har inga högtalare, bara de vid datorn och de är rätt små.
Va fina granarna är Kajsa! Mysigt med egen gran åt barnen, funderar på att ta efter den idén
Julia: Kul att du hittat tvättkorgar. Det är inte det lättaste faktiskt. Vi har en tråkig vit från ikea som viker sig efter ett tag (detta är andra vi har) Vet inte om det är ett tecken på att jag borde tvätta oftare?