Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-12 12:18:09 följande:
     Gör det! Nyfiken på att höra om de äter den
    Ok, låter ju nyttigt och bra Kanske ska testa jag också.
  • LinaoMatilda

Hej!

Julia: Va kul att det gick bra! Ser framemot bilderna, rätt som det är har det gått ett år

MiaMariah: Så fint det blev med eucalyptusen!

lillafruluva: Ajdå, hoppas det går över snart. Men tur det inte hände något värre ändå!

• LinaoMatilda

LCroft: Ja visst känns det skönt när det är städat. Jag blir trött bara jag ser att det är stökigt.

• LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-12-12 18:45:12 följande:
    Klarar inte alls av att det är stötkigt, säkert recept på att man har en sur Nilla Men när det är nystädat då myser jag
    Lite Monica över dig då?
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-12-12 18:50:14 följande:
    Hmm... får godkänna att jag föll av tåget Monica? *skratt*
    Hehe jag gillar tv-serien Vänner
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-12-12 18:53:43 följande:
    Ja men visst! Så länge sen jag sett den serien att jag inte fattade nåt Ljuset är tänt igen s.a.s
    Va bra då Skrattande
    Daggdroppen skrev 2007-12-12 18:55:36 följande:
     Hur ser det andra ut? Vet ni vad, jag är faktsikt så galen i dessa lådor... så nu håller jag på att koka mera. 4.5 kg kålrötter.... Idag gjorde jag på 1 kg.... Men om jag ska vara riktigt ärlig så klarar jag inte en jul utan detta
    Hihi det är väl en toppen rätt att vara galen i Skrattande
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-12-12 19:23:29 följande:
    här har du en Monica
    hihi brukar du också gå till kemtvätten istället för liseberg när du ska roa dig? Gillar Monica stenhårt! Skrattande
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-12 19:42:30 följande:
    Nu när jag har er som bor i Finland här, säg mig, vad heter de underbara marmeladgodisarna som är röda med vita kanter, rödgult papper på...?
    Ah, dom med en lite räv på också ?
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-12 19:49:52 följande:
    Lina, ja! Jag älskar dem och fick ett plötsligt sug  Men vad tusan heter de? Karhunmarja...? Eller är jag ute och cyklar?
    Måste fundera!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-12 19:54:17 följande:
    Lina, inte livsviktigt men man retar sig ju på att man inte kan komma på namnet.Nu ska här ätas sen middag, måste få berätta om dagen för maken också! Ha en bra kväll allesammans!
    Ja nu har jag fått något att fundera på Jag säger sen när jag kommer på det!
    MiaMariah skrev 2007-12-12 19:58:15 följande:
    hihi, nej men jag älskar att veckohandla till makens stora förvåning - och det bästa är när jag ska sortera in det i kyl, frys och skåp sen
    Ja just det! Ordning på hyllorna. Vi har ju klubb här ju Monica skulle nog platsa i vår klubb
Svar på tråden Vita hem del 6