Vita hem del 6
Ville bara hoppa in och önska trevlig helg till mina inspirationskällor! Tack för att ni inspirerar mig så mycket! (Just nu står diverse vitmålade på tork i köket )
Ville bara hoppa in och önska trevlig helg till mina inspirationskällor! Tack för att ni inspirerar mig så mycket! (Just nu står diverse vitmålade på tork i köket )
*svimmar* Har du adressen dit?
Å vad underbart! Måste kolla in... ska snart inreda mina pojkars rum och det ska gå i vitt och rött!
Kajsa åååå den där rosa granen!! Jag hade seglat bland molnen av lycka om min mamma hjälpt mig med en sån gran när jag var liten. Jul och rosa var det mest fantastiska som fanns tyckte jag då
Jag har gjort lite pynt genom att klistra fina klistermärken på barnmatsburkar och satt ljus i. Sen band jag några röda band runt ett par lampskärmar, en blomkruka och en vit kudde. Vips blev det väldans juligt här! Och imorgon ska jag ge mig ut i skogen och ta in lite granris. Jag blir lite deppad av all konsumtion i juletider så då är det skönt om pyntet är gratis.
Godmorgon! Min svärmor är nog världens snällaste, jag fick en symaskin i lite förtidig julklapp!!!
Tänkte bara titta in och säga hej så ni inte glömmer mig
Usch, jag hinner inte alls med den här tråden som jag vill känner jag och sen känns det så hattigt att bara hoppa in och kommentera sista sidan så då skippar jag att kommentera alls vilket inte heller känns bra. Men men, sånt är livet och snart är föräldraledigheten slut och då kommer jag väl hinna med er ÄNNU mindre än nu. Kram
Å tack
Men ändå! Jag VILL ju hinna med alla sidor och kommentera allt!
Birks och Kalles mamma skrev 2007-12-19 17:51:13 följande:
Är det någon som har kvar receptet på saffransbiscotti som var i lantliv (? ) förra julen? Please?
Hejhej! Min mamma och svärmor har gett mig (uuupps, jag menar OSS ) en symaskin i julklapp! Och jag är så sysugen men vi har sjukt struliga nätter just nu så jag orkar inte ta tag i något alls, tråkigt men symaskinen finns ju kvar iallafall. Nu ska jag plocka fram lite julgodis ur gömmorna och mysa ner mig med senaste numret av Mama. Trevlig kväll på er allihop!