Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-01 14:14:55 följande:
    GOTT NYTT ÅR!!!!(glömde jag ju skriva).Igår var det 1-årskalas här hemma tillsammans med nyårsfest!!
    Ja just det!!!grattis till lille Melker!!!
    Ankmor skrev 2008-01-01 14:15:09 följande:
    Kajsa M - *stort ASG* haha!! Stackars dig! Det måste svida i ögonen på dig nu.
    Ja det gör ont! Känns som allergi!
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-01 14:20:35 följande:
    Aha, ja det förklarade en hel del... Då är nog idén med att få pluttan att rata det bättre... .LYCKA TILL - säger jag då, med tanke på mikrofon och alla andra finesser . Men visst är det väl så att stortjejen är mer "show-girl" än lilltjejen så det kanske finns hopp .
    Ja hon blev ju eld och lågor hon med! *suck*
    Men ett vitt överdrag kanske jag skulle ta och sy!
  • Kajsa M

LCROFT

Supergrattis!!!
    Det kommer gå utmärkt med lillan! och dessutom så verkar det ju vara lite öppet för din del att bestämma lite tider själv. Ni kommer pussla ihop det galant! Stor Grattiskram!

• Kajsa M

Har varit på Ikea idag. höll på att svimma i kassan. Sen gick jag in på färgaffären och fick huka mig ner där också. Är så otroligt yr i huvudet idag. Så här blir det nog inget målat idag. Jag som köpt ny färg och allt.

Tror att det beror på alltför lite sömn i två nätter. Lillan har helt slutat att äta och vill ha välling flera gånger varje natt istället! Hur får man i en treåring mat?

Hade gäster igår som vi inte träffat på 3 år. De kände inte igen sig alls härhemma. Men så har vi ju inte en enda möbel kvar sedan 3 år tillbaka heller... DEt gav mig en liten tankeställare om att jag kanske är lite väl tokig.

• Kajsa M

Har varit på Ikea idag. höll på att svimma i kassan. Sen gick jag in på färgaffären och fick huka mig ner där också. Är så otroligt yr i huvudet idag. Så här blir det nog inget målat idag. Jag som köpt ny färg och allt.

Tror att det beror på alltför lite sömn i två nätter. Lillan har helt slutat att äta och vill ha välling flera gånger varje natt istället! Hur får man i en treåring mat?

Hade gäster igår som vi inte träffat på 3 år. De kände inte igen sig alls härhemma. Men så har vi ju inte en enda möbel kvar sedan 3 år tillbaka heller... DEt gav mig en liten tankeställare om att jag kanske är lite väl tokig.

• Kajsa M

LCroft

Men vilken dag! Flytet brukar komma i flertal! Skönt att kunna välja!

Jag vet inte vad det är men det är säkert ingen fara. Har sovit middag idag, och gått en långpromenad nu i eftermiddag. Får se om det känns bättre imorgon.

Fluffiga moln

Åhhhh vilka fin fönster! Kommer bli superfint med kort i!

TAck för omtanken!

Malin

Det skulle kunna vara en leksandsstol, men jag är inte heller säker.

Tack för omtanken du också!

Sunmaid78

Jättekul att se dig igen! Välkommen tillbaka och glädjande att du blivit kär på nytt!

• Kajsa M

Men alltså vad händer med mina inlägg?

dubbletter och utdragna, förstår inte.

Malin

För mig har FL strulat idag förmodligen har det gjort det för fler eftersom det varit så tomt i tråden i eftermiddag.

Nu har jag målat sista strykningen på garderoben och strukit nya skåpet i köket med vit färg. Blev MYCKET bättre i rent vitt än den där dassiga färgen IKEA målar det i. Kan visa kort lite senare.

Idag pratade min mamma med en mäklare. Hon berättade att hennes dotter bloggar om inredning. Hon sa att den heter ngt med busiga barn.

JAHA! Sa mäklaren. Är det hon som har bloggen blandkuddarobusigabarn.

JA! Så heter den svarar mamma.

Ja men den följer jag dagligen svarade mäklaren.

Kul! Är ju inte ngn jättekändis i bloggvärlden annars, så det var ju kul att ngn fattat tycke för den.

• Kajsa M

Lcroft

Men vilka underbara nyheter! Vilket flyt!

• Kajsa M

Förstår din vånda!

Vad var det sista för typ av jobb?
Svar på tråden Vita hem del 6