Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Åhhh vilka läckerheter!

• Kajsa M

Gillar ditt tänk Bea!

Idag har vi fått införa olydiga pallen enligt Supernanny på vår lilla höna! Vilken trots!!! Helt utmattad efter denna dagen!

• Kajsa M

Knyttis
    vad roligt med trapprojektet! Kommer bli superfint!

Lisa
    Men har ni fått det igen? Visst hade ni det innan jul också?
    Stackare! Håller tummarna för att du klarar dig!

Idag har jag inget planerat för en gång skull. Det enda är bilbesiktning. Så vi får väl se vad som händer...
    Köpte lite vårblommor igår, vita tulpaner och rosa waxblommor. Känns fräscht! Och dom blommorna tål jag i alla fall.(än så länge)

• Kajsa M

Malins 79

Jag tro jag vet vad det är för stolar du ska köpa. Är det till öxnehaga du ska?

• Kajsa M
    malins79 skrev 2008-01-04 11:35:09 följande:
    Japp....Hoppas de är snygga i verkligheten
    Det är de säkert! Lycka till!

Har uppdaterat till plus igen så nu finns det bilder att se i mappen igen. Men inget nytt! Allt finns även i bloggen.
  • Kajsa M
    Lisa1981 skrev 2008-01-04 18:26:32 följande:
    Där kom den ju : Jättefin kudde..Finns det någon som har något tips på fina band jag kan ha till mina rullgardiner i köket. Jag har nu haft typ vita lite glansigare band men skulle vilja ha lite mer "gammaldags" känsla över det hela. Tyget är smårandigt svart vitt från stoff och stil.
    Tack!
    Hur går det med er? Fler som blivit sjuka?
    mimmamum skrev 2008-01-04 18:55:14 följande:
    Finfina kuddar Kajsa!Mimmi vad för slags rosa har du fått in?
    Tackar!

Himmelbit och Miamariah
    Tack söta ni!
    Det blir så konstigt när man ska citera ett inlägg där ni skrivit flera citat. Får bara med det sista som ni skrivit. Fundersam

Nu åkte julen ut här hemma också. Till och med stjärnorna i fönstren som jag bestämt mig för att spara tills slutet av helgen i alla fall... Men granen står så grön och grann i stugan fortfarande.

Men nu kom jag på när jag tog fram alla fönsterlampor igen, att jag har väldigt tråkiga lampor. Måste ge mig ut på jakt efter lite roligare lampor! Vad har ni andra för fönsterlampor?
Svar på tråden Vita hem del 6