Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

LCroft

Vilka 3 helt olika jobb!!!

Själv skulle jag kunna gilla alla 3. Förstår verkligen att du velar! Har inga råd att ge. Men gott om jobbarkompisar är ju alltid en fördel.

Camilla

Exakt! Jag förstår inte heller varför dom valde en sån fesig färg! Helvitt gör sig skåpet 1000 gånger bättre!!! Gillar att det är lite rufft i ytan, så att det blir lite struktur. Älskar det här skåpet! Vill ha ett till!

Ja det är kul att få höra sånt, man tror ju att man är en riktig doldis därute i cybervärlden...

• Kajsa M

feffie

Hon hade hittat den via en länk från ngn annan blogg.

Tack!

Fluffis

Roligt att höra! Man har ju en besöksräknare och ser ju att folk är inne och kollar, men det är ändå kul att höra!

Miamariah

Tack!

En OT fråga:

Kan en treåring leva påvälling och Clementiner?

• Kajsa M

Camilla

Men det var supersmidigt att måla om. Har målat 2 varv med vattenbaserad färg idag. Torkade på nolltid!

Go for it!

• Kajsa M

Mori

Tack söta!

VSM

Superfräscht vardagsrum! Ja ni har smittat av ertill mig också. Jag har städat ut julen idag också. Litegrann i alla fall. Allt utom granen och stjärnorna i fönstren.

Ja jag hoppas det!

Knyttis

Det kan säkert variera, men sen beror det nog på vad man har till också. Vi har ett lite gråvitt bord och då kändes skåpet väldigt rosa.

Mira har ätit så här dåligt i en månad nu...

Idag har hon ätit 3 clementiner. på hela dagen! Vägrar all lunch och middag.

• Kajsa M

Camilla
    Inget förarbete alls. Skåpet uppmonterat och sen målade jag med brede pensel. Är trött på dåliga rollers som luddar. Efterson möbeln är grov i strukturen så syns INGA penseldrag alls. Det är värre på blanka ytor. Nej jag rekommenderar verkligen detta skåp! 1500 kostar ju gamla skåp på blocket. Detta är väldigt gediget gjort och känns verkligen gammalt, fast robust och hållbart.

Har bloggat om köket igen. Är ni trötta på mitt kök? Satte upp kransar på gardinerna. blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/

Nu ska lillan och jag ut i snön och härja! Och så blir det en tur till vår Lexington-butik. Se om mankan hitta ngt nytt vårigt.
    Ha en bra dag alla!

• Kajsa M

Har varit på stan och kollat i lite mysiga butiker. Letar efter lite vårinspiration, men det har verkligen inte kommit ngt nytt i affärerna än. Det är bara julpynt som reas ut. Och det är jag sååå trött på nu! Finns det inga butiker som hänger med i vårt tempo?

Svar på tråden Vita hem del 6