Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2008-02-04 17:29:16 följande:
    tack snälla du, jag fiskade verkligen inte..
    Nej, men jag vet vad du menar med kommentarerna. Jag tror en del där inne bara tycker det är kul att nedvärdera andras bilder faktiskt! Ignorera dem bara!
  • lillafruluva
    Kajsa M skrev 2008-02-04 20:42:51 följande:
    Fick nya numret av Allt i hemmet idag. Rättså mysigt nummer faktiskt!
    Jag med, eller jag fick två st faktiskt..i mitt namn så jag vet inte vad som blev fel! Men det fanns lite fint där!
  • lillafruluva

God morgon!

Pärla- du är långt ifrån ensam! Försök att inte stressa på dig själv så kommer lusten tillbaka! Följ Juliahs råd!

Mimma-  usch vilken besvikelse! Men nästa hus kan vara huset med stort H och då förstår ni varför ni inte skulle ha det första!

Jo, Simon och Thomas var kul- stor skillnad från förra programmet!! Vill också in i butiken!!

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 08:23:28 följande:
    lillafruluva, Zandvort är lovely! Synd att man bara har råd med en tvål typ sylt, är liten sjuk? Lina, krya på er!
    Ja, man får köpa en tvål och låta sig inspireras bara! Alltid kan man ta med sig något!

Jag fick faktiskt reda på att jag skulle få min HP i god tid, men jag jobbar ju inom vården och blev sjukskriven två månader innan min hp började gälla..
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 08:34:39 följande:
    syltan, liten stackare. Hoppas hostan ger med sig nu!Jag tänkte faktiskt ta en liten tur till Nacka (Zandvoort, Vita hem, Elviras värld och Nacka byggnadsvård efter Vita hemsträffen i sthlm, den som vill får gärna följa med) Lillafruluva, det finns säkert plats i vår bil.
    Låter väldigt intressant!
  • lillafruluva

Jag skulle vilja gå en kurs i luffar/trådslöjd, vore kul. Men antagligen skulle jag göra så mycket saker att jag inte veta var jag skulle göra av dem

I helgen ska jag ut till torpet iallafall! Flytta lite möbler och skriva en inköpslista och mäta! Ska elda lite och ta en fika också, myyyysigt!!

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 09:15:14 följande:
    lillafruluva, har du kvar kurskatalogen man fick för en tid sedan? Fanns en endagars kurs i våttoving som lät väldigt intressant.
    Tror dottern rev sönder den, men det finns väl på nätet. Tror det fanns luffarslöjd där i med.. *letar genast upp det på nätet*
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 09:18:13 följande:
    lillafruluva, detta var en endagarskurs i Huddinge. Tänk om man kunde lära sig göra riktiga strutar, korgar...en dag är alldeles lagom också, sugen?
    Ja visst, vad kostar den??
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 09:27:22 följande:
    lillafruluva, men nu hittar jag ju inte det på nätet. Tror att det var 450 för en heldag.
    Jag hittar det inte heller! Men det är ju ett ok pris om man jämför med deras andra kurser!
Svar på tråden Vita hem del 6