Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-02-05 11:18:59 följande:
    lillafruluva, åå nu blir jag jätteglad! Jag står för skjuts! Om jag uppfattade rätt, att du ska gå tovning alltså *förvirrad*
    Det tackar man för!
    Haha, ja, vore konstigt om du skjutsade mig fram och tillbaka till någon helt annan kurs!

Men det är våttovning vi tar nu va?? Så det inte blir fel ändå!?
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 11:49:32 följande:
    Bjussar på hemgjorda semlor idag som jag och Noell bakat efter Lantlivsrecept!
    Åh, vad goda de ser ut, och mysigt med ljus och fika!! Kanske ska kolla det receptet och överraska de andra sen, de har något tema i skolan så jag får inte hämta dem förrän tidigast 15:30 hela veckan!

Fast nu har jag målarprojekt som står och torkar här och där...
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 11:52:30 följande:
    lillafruluva  Ja våttovning. Planen är att kunna göra lite större saker alá En gry og sif. TÄNK om man en vacker dag skulle kunna göra lite större förvaringskorgar?Lynn, en pensel av god kvalité och rikligt med färg på penseln.
    Anmäld!!

Ja du, då kan vi ha pysselkvällar och tova massor!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 12:05:44 följande:
    lillafruluva, nu har jag också anmält mig! Å så roligt det ska bli, jag måste nästan ringa och höra så att hon har vit/naturvit ull i massor
    Ja, gör det.. Hade inte tänkt mig någn annan färg!! Möjligtvis grå då...
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 12:13:27 följande:
    lillafruluva, jaaa så fint med grått. Nu är jag verkligen så glad! Jag kommer aldrig iväg på något. Elle borde klara sig utan amning vid det laget också.
    Ja jag med, gör aldrig något för mig själv!!
    *kollar runt på tovade saker på nätet*
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-05 12:43:15 följande:
    lillafruluva, förra året fanns de mest underbara tovade hinkar och baljor i ljusgrått, skulle se ut som gammeldagsa zinkbaljor. Tar med den tidningen.
    Åh, vad häftigt!! Roligt att prova på något nytt, nu har man verkligen något att se fram emot!!
Svar på tråden Vita hem del 6