Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Fluffis
    Jättekul med såna gamla kort! Snacka om personligt!

Miamariah
    Tack va snäll du är! Har fixat en ny banner idag, med bilder från nya projekten. VAd fin bild du visade!

Juliah
    Ja jag borde kanske göra det! Ska ge mig utpå jakt efter fina tyger! Undrar om affärerna fått in pastelliga tyger än då?

Ninizen
    Välkommen!

Nublu
    Tålamod? Förstår inte! Vad är det?

• Kajsa M

Bea
    Gripsholmslakanen har ju min dotter också.
    Nu blev jag ännu mer övertygad om att vi MÅSTE sätta in panel i flickrummen också! Och de där vimplarna är ju så fina! SÄngen är underbar! Och den virkade filten gjorde sig fantastiskt! Helt perfekt sovhörna enligt mig!

• Kajsa M

Mimmi
    Jaha! Vilken bra smak vi har!

Behöver också massvis med inspiration! Så in med fler bilder!!!

• Kajsa M

Bea
    *Ja jag har flera gripsholm. Vi har ett smalrandigt med vit kant, också till lillans säng. Sen har vi ett dubbelset till oss i blå och vit rutigt. Det är flera år gammalt och har hållt superbra.

• Kajsa M

Lasseliten
    Precis en sådan säng stod jag och suktade efter på loppis innan jul! 250 kr skulle de ha! Men lillan har ju redan en växasäng så det kändes väldigt onödigt. Men jag hade gärna haft den!

• Kajsa M

I år har jag ingen röd jul att städa bort! Har haft en helvit jul. Så jag har inte riktigt tröttnat än.

Åhh vad trist det är att inte ha plus! Har bara inte orkat leta fram visa-kortet och betalat...

• Kajsa M

Jag skulle vilja ha hem et gäng vita-hemmare som skulle kunna ge mig en himlans massa inspiration och tips på hur jag ska fortsätta förändra här hemma! Vilka ställer upp?

Svar på tråden Vita hem del 6