Inlägg från: Kajsa M
|
-
-
mimmi
JAg har köpt likadant band hos panduro
-
Här syns bandet i rosa. -
Åhhh vilket skåp!!!!Värsta Supermamman skrev 2008-01-06 18:43:31 följande:Bytt är bytt Mimmi !Jag har ingen vardagsångest alls Kanske beror på att jag har så många barn.Trist att behöva plugga in något tråkigt Lasseliten, sätt upp en riktigt bra belöning åt dig själv om du klarar tentan. Så får du lite studiemotivation.Spana in det här: www.blocket.se/vi/14713671.htm
-
Söndagsångest idag eller?
Usch för söndagar efter lov!
Och imorgon börjat mitt "nya" jobb dessutom. Sk ju jobba som speciallärare nu. Och dessutom jobba 5 dagar i veckan istället för halvtid. Ångest över dagistiden!!!
-
Vad fint skrivbordet blev!!! Har du målat i ngn brukten vit?Värsta Supermamman skrev 2008-01-06 18:54:40 följande:Du får nog ge sig själv nått riktigt saftigt i belöning Lasse! En Roberts radio kanske?Nu finns mitt skrivbord målat och klart i bloggen, ni får gärna hjälpa mig att piffa det. Jag gillar inte alls stilen på sakerna. Vill ha lite renare och inte lika pluttiga grejer.
-
Ja jag känner mig ngt vilsen, men det klarnar nog. könta tt ha dig där som ett stöd!Daggdroppen skrev 2008-01-06 18:55:55 följande:Du ska se att det kommer att gå bra! Du minns ju hur jag haft det? Och att JAG kan säga att det känns ok att börja kanske kan sporra dig??? LYCKA TILL! Om du vill så får du fråga vad som helst av mig. Kanske vi kan hjälpas varandra i den mån av möjlighet som finns?Kram
-
Kära nån så jag skriver:
skönt att
Har en ny liten omröstning i min blogg. Du får välja flera svar om du inte kan välja.
-
Lynn84
Kul att det blir flytt nu! KOmmer inte ihåg vilket av husen det blev til slut. VAr det det ni skulle hyra? Eller köpte ni ?
-
Tack snälla!Mori skrev 2008-01-06 19:06:23 följande:MiaMariah: ÅH! Såg fotot nu! Tusen och åter tusen tack!!! Är det okej om jag sparar fotot?LCroft och Busan: Tack!Bea: Underbar sång! *ASG* VSM: Så mysig det ser ut!KajsaM Så fina hjärtana blev Ser gulligt och hemtrevligt ut!Ni som pratade om Elsas hem. Jag beställde dockservisen innan jul till dottern och det var inga problem där. Tog ett par dagar efter att de fått betalningen bara.
Gillar