Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Miamariah

Jättetrist!
    Vi har ett parkompisar med en riktig vilde. Han har haft sönder både lampor och blomkrukor. Mamman har alltid ngn kul ursäkt typ:
    -  Det var tur det bara var den krukan
    eller
    - Ja den lampan är ju billig i alla fall.

Vi har inte bjudit hem dom på ett halvår drygt. Vågar inte. Det har aldrig ersatt ngt!

Min dotter hade sönder en Bruka-skål i somras på midsommarfesten. DAgen efter midsommardagen gick jag och köpte en ny och åkte 4 mil för att överlämna. Så GÖR man ju!

VSM
    Du är ju jätteduktig! Ser riktigt fin ut ju!
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-01-08 17:50:43 följande:
    Kajsa: Hur går det?
    Med jobbet menar du? Jo tack, man reder sig. Idag har det varit riktigt kul. Men imorgon börjar den stora utmaningen. Det kommer bli svårt att efterträda ett riktigt proffs. Hon undervisar nu och forskar på lärarutbildningen så hon var riktigt duktig. Nu ska jag försöka hålla i trådarna.
    Är HELT slut idag. Men det beror nog mest på att vi (inte) sov 4 pers i sängen. Fick mig 3 timmars sömn och det är ju kanske inte bästa uppladdningen...

Idag åkte granen ut. Nu är hela julen borta. Hade svårt att slita mig från min vita gran i år, blev inte trött på den som jag brukar. Nu känns vardagsrummet så himla stort och luftigt igen. Skönt!

Ärså sugen på vårtecken i mitt hem, men jag måste nog köpa mig lite nya kuddar för att det ska inträffa. Har lexingtonkuddar nu med usa-flagga och mörkgrå pälspläd. Det känns så mkt vinter som det kan bli.
Svar på tråden Vita hem del 6