Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-02-05 17:42:58 följande:
    lillafruluva, ja det gör en hel del. De har tex Himlas gardiner med knyt du vet.Ja jag fick också ett mail. Ska nog maila henne lite frågor, vad vill vi veta. Lite priser på material, färger...vad mer?
    Ahaa...intressant!

Hm, priser, färger...kommer inte på mer nu!
  • lillafruluva
    jassikan skrev 2008-02-06 07:55:24 följande:
    juliah>Vet inte vilken tid tråden stängs. Den startade Tis 6 nov 2007 13:08, så kanske 13:08 i dag. Men det kan ju lika gärna vara vid midnatt, ingen aning tyvärr.
    Oj, någon måste ju start en ny! Annars blir jag alldeles ensam och hjälplös här
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-06 08:07:13 följande:
    Kan vi inte ha en lite våraktig bild i TS?
    Ja, och bloggtråden? Butikstråden? Det skulle vara bra om man kunde korta den en liten bit på något sätt tycker jag..hmmmm
  • lillafruluva
    Vaniljdröm skrev 2008-02-06 08:10:55 följande:
    Godmorgon alla!Vet ni vad. Igår köpte jag en tapetnedtagare; en sådan där apparat som ångar ner tapeter. Så håll alla tummar är ni snälla att den funkar riktigt bra. Jag är så less på alla tapetlager och vill bara ha bort allt nu när vi ska fixa vardagsrummet.
    Hihi, den måste kännts viktigt för dig

Håller alla tummar jag kan att den ska funka!!
  • lillafruluva
    Vaniljdröm skrev 2008-02-06 08:16:00 följande:
    Tack luvan!Jo, jag har sneglat på den ett bra tag nu men det var strukturtapeterna som fick mig att slå till
    Ja, då förstår jag

Ska nog köpa massa vit väggfärg ikväll och sen måla barnens rum, ska bli så kul att slippa sonens blå tapeter(a´la 90-tal), hans rum är det enda vi inte målat om än!

Har gjort stjärntavlor och fixat så det kommer bli sååå bra med vita väggar(påminner mig om Stefans Sundströms låt Vita väggar, vita rum)
Svar på tråden Vita hem del 6