Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Lasseliten: Tycker den är fin! Vad har den för diameter och höjd? Ska du ställa träklabbarna eller lägger du dem?

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-12-18 22:29:35 följande:
    Så blev stolen med pynt! Inspirerad av juliah och mimmi alltså.
    Så fint det blev! Står den ute alltså? Klarar hyacinten det?
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-12-18 22:32:41 följande:
    tack! ja, hyacinter ska ju eg stå svalt så håller de längre. om den slår ut är ju en annan femma, det vet jag inte. men den står ju helt intill väggen så det får bli ett experiment om inte annat. på vår inglasade balkong stod de i veckovis.
    Ja då är det ju toppen
    lasseliten skrev 2007-12-18 22:47:50 följande:
    Fortsätter visa bilder Nu måste kika mellan fingrarna..men det kommer bli bra när det blir klart. Tips och idéer tas mer än gärna emot. Hur skulle ni göra?
    Det kommer att bli jättebra det där. Har inga tips och idéer nu, nu lockar bara kudden på mig.

Natti natti
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-12-19 06:52:42 följande:
    Godmorgon!Mia: Så fint välkommande man får hemma hos er lasseliten: Inga tips, men det kommer att bli så fint! Förstår inte vad jag har för fel? Inatt igen vaknade jag klarvaken den här gången vid 4-tiden, låg vaken i en timme lite mer innan jag somnade om och nu är jag så trött att ögonen går i kors! Jag brukar aldrig ha sömnproblem utan sover som en stock tills endera klockan eller barnen väcker mig. Omedveten stress?
    Ja det kanske det är. Hoppas det inte fortsätter.
  • LinaoMatilda

Så skönt för dig Julia!

Lasseliten: Tror också det kan bli jättefint med trå till puts. Låter underbart som ni planerat inuti. Tänk så mysigt på våren när du kan ställa pelargoner vid fönstren *drömmer mig bort*

Svar på tråden Vita hem del 6