Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-16 19:53:05 följande:
    haha Ja helt klart! alla anledningar till shopping är bra! hihi, undrar vad C skulle säga om jag sa u mitt skåp gapar alldeles tomt, jag bara måste ner och köpa lite nya lexingtonhanddukar att fylla det med.
    Ja precis! Och så tillägga att ni kanske borde köpa ett skåp till också Skrattande
    Himmelbit skrev 2007-12-16 19:55:17 följande:
    Om du vill så kan du ju köpa det åt mig Kan tänka mig att du skulle få en fin liten semester här på andra sidan pölen, så vi kan ju se det som att det är för din skull du skulle komma och leverera det också *fräck*
    hihi du är så snäll som tänker på mitt bästa Skrattande
  • LinaoMatilda

Gemelli: Absolut! Sen mina föräldrar skilde sig så har julen inte varit så traditionsbunden. Nu skapar vi ju nya traditioner med min man och barnen. Men tror det är viktigast för mig att vi 4 är tillsammans. Sen skulle jag nog pynta hemma en del iaf.

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-16 20:17:10 följande:
    Vad synd - jag har inget kort på mig själv... Annars hade jag veeeerkligen visat *håller fingrarna i kors* Såg du inte bild på mig på min egensnickrade hemsida som jag visade för ett tag sedan förresten?!
    *tänker tänker* minns inte... alltså inte bloggen?
    eminabilic skrev 2007-12-16 20:16:17 följande:
    hum!!!! man känner sig inte välkommen precis!!
    Klart du är välkommen. Bara att hänga med i diskussionen
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-16 20:23:33 följande:
    Nej, jag läste webbdesign för några år sedan och fick för mig att jag skulle hålla kunskaperna uppe genom att göra en hemsida åt "bäbis" (som Melker hette innan han föddes). Jag hade höga ambitioner men det blev inget mera än just bara det första... Hittade länken när jag gick igenom mina favoriter. Gjorde en annan hemsida också som avslutning på den kursen. Det har dock hänt ngt skumt med länkarna till undersidorna på den, för de är större nu än de var då.. Kan lägga in länken i mitt krypin en snabbis om du vill.
    Ja tack

Toola:
    Så sött! Inte lätt att ta kort på två barn samtidigt men no lyckades ju bra.
  • LinaoMatilda

Kajsa och Mimmi tack. Jag var nämligen och kolla efter sådana här, men de han visade var som typ frigolit plankor och det blev inte så snyggt. Men då vet jag hur jag ska förklara lite bättre. Nu fick jag ju iofs riktigt trä till gästtoan, men panel är alltid bra.

• LinaoMatilda
    Toola skrev 2007-12-16 20:31:24 följande:
    Tack tack för alla fina komentarer....Vill suga åt mig mera så jag passar på att visa min lilla Pepparkaksgumma igen
    Så söt!
    Visst är det lite orättvist att små barn är söta i allt de har på sig, jag skulle ju se jätte fånig ut som pepparkaksgumma. Fundersam Medans Toolas lilla sötnos är hur charmig som helst! Glad
Svar på tråden Vita hem del 6