• Mori

Vita hem del 6

malins79 och LCroft: Tackar tackar!

• Mori

Mimmi006: Mysigt! *avis* Flugsvampen vid soffan, var får man tag på den? Blev lite kär i den förstår du

• Mori

mimmi006:NEEEJ! Dom ska ju finnas i affären så jag kan köpa juh!

• Mori
    mimmi006 skrev 2007-11-18 20:05:57 följande:
    VSM- det är lugnt, jag skickar allt på posten imorgon.Mori- jag kan hjälpa dig att virka dem... Mycket bättre...
    Nej, det är nog inte det Har provat en miljon gånger att virka efter beskrivning, det blir aldrig som det ska.... Kan bara lattja fram egna grejer, och inte så avanserat som flugsvampen...
  • Mori

Vad skriver ni för sökord när ni får upp så fina grejer på blocket?? Tycker jag söker och söker och mest hittar skit.. Bor ju iofs i Strängnäs också

• Mori
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 22:19:34 följande:
    I vilken län ligger Strängnäs? *blondin*
    Haha, inte lätt att veta var den hålan ligger!! I söermanland, ungefär mittemellan södertälje och Eskilstuna
  • Mori

Hehe ni e inte kloka era galna skåpomaner
     Ursäkta mitt avbrott, håller på att tecknar en bild på en rockabillytjej till bildlektionen...

Vsm: Fina allihop, men det gustavianska föll jag pladask för.... Måste bearbeta maken lite... Och så måste vi slänga ut något annan

Himmelbit: Jag är så förbannat lat när det gäller att måla... Jag vill INTE gruna, slipa spackla å grejja. Jag vill knäppa med fingrarna och så ska det vara klart. Så glasdörrarna där sätter en del käppar i mitt bekvämlighetshjul

• Mori

VSM: Det sita var väl fint!!? Tillsammans med en laxrosa sänggavel i skinnimitation med INBYGGD klockradio

Himmelbit: Hehe, jag fast det är skillnad på pill och pill liksom Kan inte förklara varför, men jag verkligen hatar att måla möbler... Kräks på det

• Mori
    Himmelbit skrev 2007-11-19 23:06:53 följande:
    För "tungt" för min smak.
    Lite, men jag gillar dörrarna, vill ha lite grejs på skåpsluckorna.
Svar på tråden Vita hem del 6