Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-10 13:17:58 följande:
    haha nääää mcd har väl inga dekoratörer?Peak...gömstället heeter dende har maileg, burberry, imps and elfs, diesel, ralph lauren och en massa mer
    Tjaaa... har du inte sett alla fina skyltar på burgare de har

Men det låter ju betydligt bättre med de märken du berättar om
  • LinaoMatilda

Här är lite bilder på vad jag shoppat:

• LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-11-10 13:34:14 följande:
    Hus hus...åååååhhhh..jag älskar hus. Var har du köpt det? (De andra sakern vara söta de med förstås...men mitt hjärta slår en volt var gång jag ser saker med hus på)Kanske också något jag borde söka för? 
    En trevlig liten affär i ett shoppingcentrum utanför helsingfors.
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-11-10 13:41:58 följande:
    Lite bildbevis på vad jag pysslat med på morgonkvisten. Ytterligare en strykning på panelen i dotterns rum. Det börjar arta sig, men det behövs ytterligare en strykning som jag ska göra imorgon. Jag peppar mig själv att jobba genom att ta ett steg tillbaka och faktiskt se att det händer något. Den här bilden postade jag för en vecka sedan och det var så här den såg ut i morse innan jag målade ett varv till. Lite skillnad ser man ju!
    Ja det är ju stor skillnad! Tänk vad fint det är med vita väggar
  • LinaoMatilda
    Mufflon skrev 2007-11-10 14:39:56 följande:
    Linaomatilda; jätte fina saker du köpt!
    Va kul att du tycker det Tack!
  • LinaoMatilda
    gemelli skrev 2007-11-10 14:57:36 följande:
    Här bara inne en snabbis och kollar lite. Vide har fortfarande inte komit men det har hänt en del på vägen.Har skrivit i min blogg här på FL om resan denna vecka för er som är nyfikna... www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b82813.htmlKram kramgemelli
    Oj vilken färd för er. Va skönt att du mår bättre nu. Kram och lycka till med fortsättningen på färden
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-11-10 15:18:39 följande:
    Fin fina saker! Var har du shoppat då utanför Hfors...nyfiken om jag känner till stället!
    Tack Jag var på Sello i Alberga. Affären heter Oliva.
  • LinaoMatilda
    Enji skrev 2007-11-10 15:22:29 följande:
    Vill bara visa vilka söta tossor jag hitta till dottern idagGemelli -> Lycka till! Hoppas Vide kommer till er snart.
    Vilka söta! Ser varma ut också
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-11-10 15:34:57 följande:
    Enji - verkligen söta tossor!LinaoMatilda - nähä de känner jag inte till... Jag tänkte om det var Itä keskus, Iso omena el Tapiola typ?
    Jag har bott granne med Iso Omena. Där finns också en favoritbutik, Henna-Maria. Min man jobbar i Hagalund (tapiola) så där är jag ibland, men Sello ligger där i närheten och det är större så jag åker hellre dit. Itä keskus är jag nästan aldrig i då det ligger på fel sida om stan för mig Har du bott här eller hur känner du till det?
Svar på tråden Vita hem del 6