Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-11-12 21:38:03 följande:
    på huk i träskor
    Skrattande
  • LinaoMatilda
    gemelli skrev 2007-11-13 11:13:15 följande:
    Hej Flickor,Tänkte bara informera er alla om att jag kommer bli igångsatt IDAG Var inne på kontroll idag och vi/dom bestämmde att dom sätter igång mig redan idag. Så nu är vi bara hemma och packar lite och äter upp oss inför förlossningen... Förhoppningsvis så skriver jag här för sista gången med Vide i magen.Kram kram alla,från gemellips. skriv inte förmycket nu så jag har en changs att läsa ikapp
    Lycka till!! Tänk, snart får ni hålla lilla Vide i famnen
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-13 11:14:37 följande:
     Grrr.....River tapeter och här har det tapetserast över skruvar, spikar och pluggar i flera lager. Nu måste allt bort Råd och tips hur man lättast får ner typ 5 tapetlager mottages tacksamt.
    Det finns någon sorts ång-maskin som gör att man lätt får bort tapeter, men det hjälper kanske inte dig just nu.
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2007-11-13 13:09:10 följande:
    Ewis: Vi har nästan bara egentagna svartvita foton på oss eller saker i vår närhet.  Tycker om att se bilder som betyder något för just vår familj. Jag har gjort ett inlägg i bloggen nyligen om mina tavlor i hallen om du vill kolla: www.etthusivitt.blogspot.com
    Du har verkligen en trevlig blogg. Ni har så fint hemma!
  • LinaoMatilda

juliah: tråkigt med trafikstopp. kollat på aftonbladet?

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-13 20:19:46 följande:
    Lisa, övning ger färdighet, min andra boll blev så mycket bättre än den första!Lina, ja jag kollade...Juleja, hihi, vad ska du shoppa?malins, ja snön gjorde verkligen sitt för julkänslorna.jezzzica, ja usch så trist detta är... 
    Hoppas det löser sig snart iaf. kram
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-13 20:37:07 följande:
    Tåfslan, ja det är löjligt det här. Nu har han suttit i 4 och en halvtimma. Stackars människor som haft bråttom av någon anledning...Lina, jadå, det kun deju ha varit värre. Nu får jag sitta och pyssla med min tovade skål iallafall
    Ja tänk om ni hade varit med hela familjen.

FruPuffen: Bor du i Gävle? Jag har bott där några år jag också, flyttade dit när jag flyttade från Finland
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2007-11-13 20:55:04 följande:
    Fixat! Blir det bra med en kopp rykande jul-te?
    Jag bodde i Sätra, studentlägenhet
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-11-13 20:57:45 följande:
    Mmmm...man får hoppas att man inte behöver åka akut till sjukhuset/BB/flygplats
    ja verkligen, fy jag tycker sånt är så tråkigt och onödigt på något sätt. Det blir aldrig kaos i norrland för där är de förberedda...
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-13 21:45:48 följande:
    jezzica, åå mys. Vi har inte femman men jag har tredje säsongen på dvd. Det får bli rulens mys det!Tror tipsa en vän eller ngt liknande...juleja, de flesta bilder finns i min blogg men nu har jag lagt till dig!pressan, tycker överlag att Finland är mycket bättre på allt, tänker särskilt på Lauantaimakkara då... Visst skulle du sätta igång med virkandet?
    Får jag fråga vad du har för koppling till Finland? Du har ju så bra smak när det gäller korv verkar det som
Svar på tråden Vita hem del 6