Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

VSM: Har de kollat i din blogg eller hur har de fått nys om ditt fina hem?

• LinaoMatilda

Himmelbit: Då tycker jag också du ska ta elementskydd istället

• LinaoMatilda

Nu blev ju jag lite intresserad. Kan man ha elementskydd på el-element?

• LinaoMatilda

Kajsa: Som jag skrev i bloggen, det blev jätte bra!

• LinaoMatilda

Hej på er!

Skriver här också; vilken underbar kopp Bea!

• LinaoMatilda

Karamellfabriken: Kan jag också få titta?

• LinaoMatilda

hej på er!

MM: Söta strutar, tyvärr har jag aldrig smakat på chokladen

Idag har jag satt upp halvpanel på lillatoaletten. Det blir lite lysigare nu..

• LinaoMatilda
    Juleja:  Vi har vit soffa och visst blir den smutsig, därför har vi en extra klädsel som vi kan byta till när den andra tvättas. Fungerar bra om man är beredd att tvätta. Som Kajsa skrev så är det bra att ha något skydd på t.ex. ett vitt lakan eller filt till vardags.

Varför blir det så tjock text? hmm..
  • LinaoMatilda
    Ewis skrev 2007-11-12 16:59:41 följande:
    grrr gissa om jag är riktig förbenad nu på min gubbe....Han köpte en burk färg till mig i dag och ställde hem när jag var på jobbet så jag skulle kunna måla klar bokhyllan idag innan vi ska bort på farsdagmiddag MEN så har han köpt fel färg grrrDen färgen jag ska ha heter 40 V vilket jag tydligt påpekade och han köpte bara 40.När jag ringde och skällde på honom i tele nyss och sa att han fick åka tillbaka och köpa en ny burk färg så sa han men 40 V fanns inte, hm men då frågar man efter en sån burk...Så sur och hungrig nu, vet att i kväll när vi kommer hem kommer jag vara för trött för att måla men trots det SKA jag måla
    Va dumt! Va besviken man blir om man tänkt sig göra något och så går det inte.
Svar på tråden Vita hem del 6