Vita hem del 6
Knyttis: jag frågar bara för att vi målade vår plastmatta på trappstegen med vanliga vattenbaserad färg, och det sitter kvar. Så fråga igen !
Knyttis: jag frågar bara för att vi målade vår plastmatta på trappstegen med vanliga vattenbaserad färg, och det sitter kvar. Så fråga igen !
Sorry, ingen bild. Kan ta en i eftermiddag om du vill.
Juliah har koll på silikonen i kanterna! Eller hur?
Jobbmötet blir nog bra men det är lite tråkigt att behöva lägga det på sin lediga dag, dags att packa badkläder.
Gemelli: Å, vilken sötsnos! *sonen alltså *
Godmorgon!
Juliah: Skönt att natten har gått bra! Vi har haft en hemnes våningsäng till våra söner och mellankillen var nog 1½ när han sov i den. Ikea har ju en skyddsbräda man kan sätta på kanten så han ramlar inte ramlar ut. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30099293
Lynn: Grattis! Vad kul med en lillebror! Milo tycker jag är riktigt sött, andra namnförslag; Alex eller Morgan.
Gemelli: Vitmålade golv är jättefina! Är sugen på att måla vår parkett men anar att maken får dåndimpen om jag föreslår det .
Knyttis: Skyndar mig att fota. Trappan är sjukt dammig bara, och fylld med allehanda barnskräp
.
Juliah: Vad fint det blir!! *även om det är opiffat *
BOK: Kan inte bestämma mig angående tulpanerna, de är lite out of date men ändå fina på nått sett .
Vassego knyttis! Hinner tyvärr inte göra den välbehövliga städningen innan jag lämnar barnen, så du får stå ut med diverse damm.