Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-13 22:44:09 följande:
    Härmed skickas en inbjudan till er! Välkommen hem till oss - du och jag kan snacka skit, din man kan ta på sig "elektriker-stället"
    Fast du skrävla ju om att du fixa´t så bra själv . Klart vi kommer! Vi kan snacka skit och sy om våra tvåmanstält till burkor .
  • Det ljuva livet
    JeaJea skrev 2008-01-13 22:49:41 följande:
    VSM: hit får ni också komma, any time! glömde ju skriva att det var supersnyggt!ang muffins och apelsiner har jag ätit 6 bullar, 5 dl oboy med mashmallowfluff och en guldnougat ikväll, vann jag?
    Sluta läskas !

Min söta jobbarkompis köpte fika till oss igår. Och vad sa jag?! - Din J*vel!  Och sen åt jag snällt upp bullen.
  • Det ljuva livet

Grattis Juliah! Vad roligt! En dröm som slår in förstår jag .

Mimma: Den låter jättefin lamskärmen.

Veckans projekt; komma i fatt med tvätten, städa, jobba och snyta snoriga ungar.
    Inredningsmässigt ligger jag lågt, sparar pengar till min kamera. Fick sålt mina bokhyllor igår så där fick jag ett startkapital.

Peak: Vad härligt att det händer saker i huset. När ska ni flytta in?

• Det ljuva livet

Angelcry: Varför ha mattor överhuvudtaget? Är golven fina så låt dem vara nakna.

Bea: Har mina hemliga knep . Nä, den enda som gäller är att ha sina skåpögon på sig.

lillafruluva: Jo, visst har jag tänkt tanken men då får jag ta mitt kökkort först, och pumpa upp mina muskler rätt rejält. *lyckas alltid köpa aptunga skåp som maken får bära*

Svar på tråden Vita hem del 6