Kajsa M skrev 2008-01-21 08:22:12 följande:
Godmorgon!Tänkte bara meddela er att jag ska ligga lite lågt med FL och min blogg ett tag. Stressen tar kål på mig och jag måste prioritera om lite. Ska lägga tiden på träning istället för FL för att komma ikapp fysiskt. Får slänga ett öga i era bloggar då och då i alla fall.Saknar er redan!Kram!
Det låter klokt, ta vara på dig!

Lynn84 skrev 2008-01-21 09:00:46 följande:
Ni som har köpt möbler från möbelgrossen!Har ni handlat direkt i deras lagerlokal eller har ni fått det hämkört efter att ni mailat in beställning eller pratat med dem?Hittade en del jag skulle vilja ha....men det känns lite långt att behöva åka enda till GBG för att få tag i bokhyllor till rimligt pris......
Handlat direkt. De kör inte hem vanligtvis men en tjej skulle faktiskt få det skickat till sig. Det hör inte till vanligheterna att de gör så.
juliah skrev 2008-01-21 10:00:44 följande:
God förmiddag!Ta hand om dig Kajsa!Jag har fått ett jobberbjudande, heltid i min favoritinredninsgbutik. Jag är väldigt splittrad. Har våren på mig att fundera över saken.
Men ojoj vad roligt, stort GRATTIS!! Testa, det går ju i värsta fall att sluta om du märker att det inte funkar.
MariaV skrev 2008-01-21 10:34:12 följande:
Jag tänkte inte skriva något men jag måste nog bara skriva av mig. Jag har precis fått veta att jag är gravid! Väldigt oplanerat, jag vet inte hur det har gått till (klart jag vet men..) Nu har jag lite panik. Vi hade ju tänkt vänta ett tag. Det passar ju sig inte riktigt just nu både ekonomiskt och platsmässigt. Min man börjar ett nytt jobb idag, han kommer trivas bättre men lönen är dessvärre mycket sämre än tidigare.Och min lilla tjej, hon är ju så liten. Jag vet att dom kommer ha varandra senare men ibörjan kan jag tänka mig att det är oerhört jobbigt. Alva är ju rätt vild också..ojoj..hur ska det här gå?!Missförstå mig inte, jag är glad över bebisen! Har bara lite panik och är lite i chocktillstånd just nu.Jag är ledsen men jag behövde nog skriva av mig. Snälla skriv inget om detta i min gästbok eller i min blogg.
Förstår att det måste kännas omtumlande men stort grattis!!

Det ordnar sig! Man klarar av mer än man tror och ni är ju två om det.
Peak skrev 2008-01-21 11:06:06 följande:
Åh nu är jag redo att överge möbelgrossen och deras usla service för dessa:
www.blocket.se/vi/13547128.htm - tack Vicka81!vad har ni för stolar till era barn? Tänkte skippa matstolen snart och satsa på nån annan. Vad skulle passa till detta bord? Lowe är 1½ år.MariaV - Grattis! Juliah - Grattis till jobberbjudandet!!Jag ska på typ intervju idag och jag hoppas jag får jobbet! Håll tummarna om några timmar (kl 14)
Håller tummarna!
knyttis skrev 2008-01-21 12:30:38 följande:
Hej på er, kikar in en stund! MariaV - Stort grattis till liten i magen, håller med de övriga, de kommer ordna sig! Juliah - Grattis till jobberbjudandet! Kajsa - Kram, hoppas du får en lugn och skön paus!HannaE - Starkt gjort, roligt att du delar med dig till oss!Jag kan väl skriva under lite grann på Kajsas ord idag! Jag känner mig trött och rätt nere sedan en tid tillbaks. Den här ryggskadan har tagit musten ur mig nu känns det som. Lite mindre datatid kommer att göra gott! Ja, så jag tror jag ska dra mig tillbaks en stund. Tror jag kikar in men kommer nog inte att skriva så mycket. Så vet ni hur de är. Man kan inte alltid vara på topp Kram och på återseende
Kramar om, ta hand om dig!