juliah skrev 2008-01-25 07:31:12 följande:
Mimma, VA, har du inte ätit sushi *chockad* Det är min favvomat alla gånger. Smal blir man också Vi får ta och fixa shopping/pysselträff i sthlm så ska du få äta sushi!lillafruluva, vad ska du baka?Vilka bullar var det du provade mimma från Lantliv föresten? Tosca?Ska göra semlorna imorgon hade jag tänkt.
*fniss* Har heller aldrig ätit sushi

Lynn84 skrev 2008-01-25 07:51:08 följande:
Idag tänker jag gå tidigt från jobbet.Vid ett par tillfällen sista tiden så har jag fått "synbortfall" Det flimmrar för ögonen och jag ser knappt vad jag läser, perifier synen försvinner och jag känner mig helt lustig.Det belv så här någon gång när jag ammade. Jätte läskigt. Efteråt får jag en jävla huvudvärk och ont i ögonen. Så var det dax igår kväll igen. De ggr jag vaknat i natt har jag såklart haft ont i ögonen.Känns lite jobbigt att sitta framför en dator hela dagen då. Såå...min plan är att gå hem vid 12 idag. Köpa mer färg till huset och hämta lillskrutten på dagis. Sen ska vi slänga oss i soffan och kolla på Lillefot och hans kompisar. När man målar med häftgrund, är det bara att köra på då. Alltså det ersätter vanlig slipning av möbeln? Sen målar jag med den vanliga färgen över?Blir resultatet bra?
Det har jag också haft mellan varven och jag har fått lära mig att det är en slags migrän!
Det är nog bara vila som gäller.
malins79 skrev 2008-01-25 08:52:06 följande:
Denna lampa köpte jag igår för 60kr. Men den kommer få hänga i vår nya tvättstuga över arbetsbänken, vi har så pass högt i taket så man blev bländad när man satt i soffan. Men över en arbetsbänk borde den passa.Dessa tyger har jag sytt hissgardiner ala Kajsa till Saga och Jacobs rum.Jag måste har gardinringar innan jag kan sätta upp dem.Konstigt, gardintygebilden kunde jag inte kopiera när den var stor, hmmm.
Oj vilket fyndpris, blir fin över arbetsbänken!