Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    numberone skrev 2007-12-29 18:59:34 följande:
    Oh nu kom jag på... A kan bygga en liten soffa med förvaring ju! Då blir det billigare å dessutom är det kul med saker man gjort själv... (när de blir bra) Så kan han göra ett skötbord i samma "serie"
    Ja det var ju en bra idé Har du nämnt den åt honom?
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-12-29 19:03:43 följande:
    Lina, nu kunde jag se! Är det pärlspont? Dörren var jättefint, det kommer bli sååå fint i vitt!
    Ja alltså ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad pärlspont är. Generad Men det är träpanel iaf...  Glad
  • LinaoMatilda
    numberone skrev 2007-12-29 19:03:36 följande:
    Ne kom på det nu.... tror han gillar när han får bli engagerad i bebisen mer praktiskt... han var som ett litet barn på julafton när vi kikade på vagnen....
    Ja då är det ju kul att han känner sig delaktig. Du får fina möbler och han är delaktig, alla är glada

Mimmamum: Har googlat och det verkar som att det heter faspanel det vi har
  • LinaoMatilda

Whitething: Det finns speciella tvättmedel som tar bort nikotinet också. Minns inte vad det heter men man sprayar det på skåp och fönster och torkar sedan rent, alldeles svart blir det som tvättas bort. Kanske kan hjälpa lite iaf även om det inte går att tvätta tapeter t.ex.

• LinaoMatilda
    Whitething skrev 2007-12-29 19:20:08 följande:
    men hallå....Whitething vem f-n är det....jag heter ju Toola, hur kan det bli såhär
    oj, har de bytt namn på dig. Kanske tyckte du hade det för vitt hemma?
  • LinaoMatilda
    Toola skrev 2007-12-29 19:31:35 följande:
    Nu är jag med, det var mitt första medlemskonto som jag bara använde några ggr o som sen har blitt liggande. Jag fick ett mail om att jag skulle aktivera kontot o jag tänkte inte på att det var ett annat nick eftersom jag varit inne på beta o rotat runt(trodde att det berodde på det)
    Va bra att det hade en förklaring
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-12-30 17:46:42 följande:
    Vilka fina trappbilder ni visar! Jag vill också ha en trapp och då menar jag inte trappuppgång! Men men min tid kommer väl den också!När jag tänker på det så är jag glad att vi kanske får hus detta år och inte för några år sedan, då hade jag säkert velat göra om allt just nu! Fast å andra sidan kanske jag vill det ändå om några år!
    Tror alltid det finns något man vill förändra Men kanske det är bra att alltid ha något att sträva efter, drömma om och jobba på. Det betyder ju inte att man inte är nöjd också.

Juliah: Din trappa är verkligen tjusig, gillar idén med skynket också.

Feffie: Så fin trappan är!

Jag vill också se massa bilder

Snart ska jag visa bilder från vår nya hall också, vill bara ha den klar först
Svar på tråden Vita hem del 6