Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Har läst ikapp nu.

Julia: Visst blir det konstigt när man inte ställer väckarklockan för man är så van vid att barnen ändå väcker och så tar de sovmorgon

LCroft: Så fin kudden blev!

Kajsa: Hoppas verkligen det ger med sig snart. Att tugga på salta chips är också ett tips, så de får salt i sig. Men börja försiktigt med vätska, du har fått bra tips i tråden redan har jag läst.

BoKs mamma: Hoppas ni slipper bli sjuka iaf och att killarna kryar på sig snart.

MiaMariah: Så fint zinkhuset är!

Gullfina: Tycker absolut du ska ha ett zinkhus också.

Enji: Fin gran.

Peak: Posten är en höjdpunkt på dagen

Malwa: Hihi va gulligt av din man att köpa gardiner.

Sen minns jag tyvärr inte mer.

• LinaoMatilda
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-12-19 18:15:42 följande:
    Föregår med gott exempel. Så här blev krukan sedan hyacinterna jag planterade till 1a advent tagis slut. Ser ni suddigt MÅSTE det bero på att ni tullat på glöggen lite för mycket. Kan inte tänka mig någon annan anledning....
    Så fint! Hur gör du så se överlever? Mina azaleor dog nyligen..
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-12-19 19:20:04 följande:
    jodå tack, det är ok med mig. själv då?tack för att du frågar, det har faktiskt gått jättebra! så det blir fortsättning följer på ett eller annat sätt
    Va kul! Jo tack, fötterna upp och huvudet ner... eller var det tvärtom
  • LinaoMatilda

Suck.. har andra problem med fl?

Jag hade skrivit en massa komentarer som bara försvann när jag tryckte på posta.

Nåja, provar igen

Malwa och Gullfina: Fy vad otäckt. Visst är det många idioter bakom ratten.

Toola: Söta paket!

Kajsa: Tur ni är friskare!

Gullfina: Vilken... öh... röd gubbe din son har gjort Verkar hälsosam iaf som gillar morot Härligt med barns fantasi.

MiaMariah: Duktigt av din pappa!

LCroft: Kul med radio!

• LinaoMatilda

Jag känner att jag börjar bli riktigt vältränad nu, på att äta godis. Min mage är i top trim Jag tänkte också börja med ett sundare liv nästa år. Det är ju så mycket nu när det är jul, nyår och sen fyller jag år på trettondagsafton.

Svar på tråden Vita hem del 6