Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-01-22 19:35:14 följande:
    Neeeej! Har varit otroligt godissugen hela dagen - käkar kiwi som substitut.Och nu kommer glassbilen..... . Inom kort kommer den ställa sig precis utanför här och locka på mig *ignorera, igonera, ignorera.....*
    Är det inte konstigt att man kan vara hur godissugen som helst fram tills den dag man FÅR äta, då är det inte lika illa helt plötsligt Fundersam
    LinaoMatilda skrev 2008-01-22 20:04:22 följande:
    Mia: Så söt! Om man nu kan säga det om en skurhink hihi men iaf.Himmelbit: Så duktigt av dig att stå emot!
    Hihi, jo, det kan man! Skrattande
  • MiaMariah
    Hanna E skrev 2008-01-22 20:12:04 följande:
    Vilken gullig hink! Du kommer längta efter nästa städning!
    *fniss* inte längta kanske men det blir ju roligare! Flört
    FruPuffen skrev 2008-01-22 20:15:16 följande:
    Mia: Åh, jag var lite sen i vändningarna. Supersnygg skurhink!!
    tack!
  • MiaMariah
    juliah skrev 2008-01-23 07:12:17 följande:
    Nej det hade jag ingen aning om. Ååå så glad jag blir!!Känns faktiskt enormt, att jag som är så kass på datorer ens fått ihop en blogg är en gåta för mig. Hur roligt som helst!Mia, vilken underbar skurhink!Godmorgon föresten!Idag ska jag bestämma mig för golv i gästhuset, på loftet blir det vitmålat plankgolv. I badrummet är det inte bestämt. I lilla hallen är det samma svarta som i tvättstugan.Vad skulle ni välja för golv, vilken behandling? Lutat, oljat, målat?
    Tack! Jag ska offra en Himlahandduk som fått en fläck på sig till att göra trasor att feja med. Skrattande

Målat röstar jag för, tycker det är så vansinnigt snyggt!

Grattis till 10-i-topp!
    Enji skrev 2008-01-23 07:25:15 följande:
    gomorronSå fin tvättstuga juliah! Hoppas vi snart ska ta tag i vår.. den behöver också lite nytt. Det ända utrymme vi inte brytt oss om än i huset. Men ack så viktigt, den använder man en del.Sicken söt skurhink Mia! Fy så kallt det är ute idag.. brrr! Får kanske hålla pojken hemma idag också... mannen tycker jag är lite fånig som gör så. Men ja.. om pojken blir sjuk är det ju jag som får ta det..så nja. Får se vad vi hittar på... skulle vilja grundmåla kökssoffan. Får se om det blir av. Köpte dock oljebaserad färg och nu måste man ju stå inomhus och måla.. kommer väl lukta förfärligt?
    Tack!
    mimmamum skrev 2008-01-23 08:31:46 följande:
    Godmorgon alla!Mia, vilken underbar skurhink! Rosa är så fint!juliah grattis till tio-i-topp! LCroft, du har rätt jag ligger på 11:e plats!  Vad ska du sy LCroft?
    Tack! Och grattis till 11:e-placeringen!
  • MiaMariah
    Lynn84 skrev 2008-01-23 13:02:58 följande:
    Gaaah!Jag kan ju inte kolla era bloggar när jag är på jobbet.Dem har blockerat vissa sidor.
    Ajdå.. Fundersam
  • MiaMariah
    Lynn84 skrev 2008-01-23 13:39:25 följande:
    Jag vet, men jag har INGENTING att göra på jobbet. På riktigt! Jag sitter här 9 timmar på en dag och surfar runt. Skit tråkigt. Hade hellre vart hemma och gjort ingenting!Är typ kontaktperson för ett projekt som sköter sig självt. Eller ja, arbetsgrupperna i produktionen sköter arbetet och jag ska finnas till hands med information och som stöd.Detta arbetet görs en dag i veckan av rspektive skift och grupp.*skiiit tråkigt!*Jag fick detta som alternativ ist. för att stå och montera med en dålig rygg och foglossning. Är jätte lycklig och äääälskar att gå till jobbet! *Not*Nu väntar jag bara på att klockan ska bli si så där kvart över två så jag kan gå hem med atk- timmar.
    Då är det ju inte schysst tycker jag att du inte kan surfa lite friare. Jag menar - om det inte finns nåt att göra kunde de ju faktiskt bjussa på det! Tur att du kommer in på FL iaf..
  • MiaMariah
    Jennnie skrev 2008-01-23 14:06:01 följande:
    Hej är ny här, ska snart få mitt "vita hem" jag också. VI har valt att ha vita väggar i ALLA rum! Har varit i visningshuset och det känndes sååååååååå fräscht. SÅ då bestämde vi oss för att ha det likadant Idag var jag inne i mitt nya hus för första gången, när vi bestämde oss för det fanns det fortfarande bara på ritbordet, att sitta och titta på ritningar och bestämma sig för just det huset, ja det var kul, men svårt ändå att tänka sig. Det var så kul att se huset och det är så fint. Nu till mitt problem, vi har bestämt oss för att köpa en braskamin, var ska vi nu ha den då? Någon som kan ge råd? Kanske någon här som har en själv? VI måste ha den mot en yttervägg eftersom vi inte vill ha skorstensröret i huset utan det ska sitta utanpå, dessutom funderar jag för mig själv, elen är ju redan installerad, får den sitta nära eluttag?Jag skulle gärna vilja kunna se den från köket, men det är frågan det... Vi har inte så många väggar att möblera på eftersom det är öppen planlösning, och vi vill få rum med en 42 tums plasma tv och en tresitssoffa och en tvåsitssoffa, vi har inte tänkt att ha något matbord i vardagsrummet. SNälla kom med tips, bilder och planlösning på huset finns på min blogg;jenniemedtrean.blogg.seKram Jennie
    Välkommen hit!
    Mori skrev 2008-01-23 14:35:49 följande:
    Så fint badrummet blev! Älskar "soffhörnan"!
    Å tack!
    Eddan skrev 2008-01-23 15:47:36 följande:
    Såg på Vakre Hjems hemsida att nya numret kommer i butik imorgon! Har ni som prenumererar fått er tidning? Jag är osäker på när min prenumeration går ut nämligen och jag har INTE sett till någon tidning än tyvärr . Måste nog kolla upp om det är dags att betala igen.
    Har inte heller fått min tidning ännu..
Svar på tråden Vita hem del 6