Enji skrev 2008-01-18 06:35:46 följande:
Godmorgonusch vilket trist väder det är utanför fönstret.. regnet trillar ner för fullt. Vi som har bestämt att träffa lite andra vänner på en lekplats i närheten nu på förmiddagen..suck. Vad har ni andra för planer?Måste visa de söta cashmere byxorna min flicka hade igår
Å så söt hon är! Och härliga byxor, ser sköna ut!
LinaoMatilda skrev 2008-01-18 08:21:44 följande:
God morgon!Mums, maränger låter gott!MiaMariha: Va gullig du är Enji: Vilken sötis!Mimmi: Vad har du för problem med msn och hotmail?
Är det idag det är pålledags?
juliah skrev 2008-01-18 08:56:48 följande:
Surtfurf, du är enormt duktig, så vakra smycken. Jag är ju svag för rosa! Vackert!Såg även din tavla med bilder på stenar, jättefin.Jag skulle vilja ha in är ett skafferi, ordentligt stor frys vilket vi saknar just nu, den är löjligt liten. Vet inte riktigt hur jag ska styra upp det här. Skulle gärna riva en vägg men den är nog bärande. Önskar att ni var här så att jag kund efå lite hjälp på plats så att säga.
Låter spännande med en ny renovering. Ni som har så vackert kök men förstår att ni vill isolera om det ff kommer in möss och det blir kallt.. Det enda jag kan säga om kök är att vi har inget skafferi och det saknar jag nåt grymt! Däremot har vi hel kyl och hel frys och det är underbart!
lasseliten skrev 2008-01-18 09:07:40 följande:
hej vänner! Idag blir det nog en tur till ikea. Ska köpa en matta till lilla kontret på nedervåningen.
Mysigt! Blev så besviken över att Barometer bordslampa inte hade kommit in på mitt Ikea ännu..

Surfturf skrev 2008-01-18 09:13:25 följande:
Ok, då är det kanske inte så
bra.Nu skall jag ta en plockrunda och sen ge mig ut på en spaning på stan sväng.Idag blir det syster lycklig, turqouise,gamla stan, pure and simple och kanske ngt mer, jo årstiden också,återkommer med rapport.
Å vad lyxigt!