Vita hem del 6
lillafruluva, Gardinslängd Dalsland, rose heter längderna jag köpte.
lillafruluva, Gardinslängd Dalsland, rose heter längderna jag köpte.
lillafrulva, det var överpris. Asko har dem säkert billigare. Annars kan du ju slå en signal till Ohlens diversehandel och höra med dem. Allt kanske inte låg framme...
Maria, ja jag högg dem direkt Det roliga är att de fanns redan i somras, då köpte jag vita men har gått och varit lite småarg på mig själv att jag inte tog de rosa också. De fanns alltså kvar! Härligt med en liten småstad där folk inte är intresserade av rosa knygardiner
Så härligt med badrummet, vad blir det för golv och väggar?
Maria Låter snyggt det!
Nytt i bloggen *dreggel dreggel*
http://juliasvitadrommar.blogspot.com/
Frupuffen, usch det låter inte bra. Hoppas ni får bli bra snart igen. När fyller du år?
Jag ska också på Formex på söndagen
Frupuffen, är det en sebar du vill ha allra helst? Hur mycket är ni beredda på att ge för en säng? Tänkt eom kanske snälla släktingar kund ege förskotts sponsrin gpå 1-års present. Äsch jag vet inte, du har säkert funderat över olika lösningar. Är det akut med säng?
frupuffen, ignorera min stavning (jag är så trött att jag nästan sover), ja jag ska åka tidigt, har Elle med mig. Blev inbjuden av en tjej som har butik i vår lilla stad, jag är stammis
Hon har redan prickat för alla måsten, så jag flyter bara med och hoppas kunna norpa åt mig kataloger.
Klockan 17.15 idag föddes lilla Alice, emmasas dotter. Fyra veckor för tidigt men frisk och kry!
Jag blir bebissjuuuuuk, och jag som har en plutt hemma.
mimma, vitt är helt enkelt bäst! Det kommer att kännas så fräscht och stort nu.
Vad var det för pläd? Fanns den i typ någon rödaktig färg också? Såg en sist men den fanns inte i vitt då.
Frupuffen, kan tyvärr inte hjälpa dig.
Ja allt verkar ha gått bra med emmasa och lilla Alice
Nu ska vi spela monopol och äta gott! Jag är en dålig förlorare så maken ska få sig en match han sent glömmer
Hoppas alla får en mysig kväll!
Kajsa, jättefin! Helt i min smak.
Spöade maken på Monopol, rejält... Nu sitter vi och dealar om vem som ska gå upp om fem timmar!
Natti på er!